Webshopar

Tänkte tipsa om de sidor jag först kollar när jag är ute efter kläder och ibland skor. Eller bara när jag vill fönstershoppa som den fattiga och klädgalna kvinna jag är. Finns så mycket fint på dessa sidor att ögonen blöder och hjärtat gråter för att man inte kan köpa allt man vill ha. Nästan iaf.
Har säkert glömt någon. Det gömmer sig så mycket underbart där ute på internet om man bara letar lite. Ett tips är att söka på Polyvore efter vad man nu är ute efter så ploppar det fram en massa pretty stuff och länkar till där man kan köpa det.

Länkar: Miss Selfridge, Missguided, Romwe, Nasty Gal, Topshop, New Look, Dolls Kill

Kommentarer
Carro - en emo/scene bloggerska

Nice med massa tips :D Kramisar Carro

Svar: Kul att du tycker det :D
candie.blogg.se

2013-03-29 @ 17:49:05
URL: http://quiethell.blogg.se/
Jennifer

Alla snygga plagg ska ju vara så förbaskat dyra :( Beställde en klänning ifrån Nasty Gal för ett tag sedan, men den försvann nog med postgången då jag inte fått den än... *buhu*

Svar: Jaaa det suger ju lite. Ohhh nej, men då måste du ju få ersättning för den ;ooo ?
candie.blogg.se

2013-03-29 @ 22:25:46
URL: http://jenngoesbananas.blogg.se
Ellen

bra tips juu!:D

Svar: Tack :D
candie.blogg.se

2013-03-31 @ 11:57:14

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: