What does the fox say?


Kommentarer
Daniella 🌙

skorna <3

2013-09-25 @ 17:17:25
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Sofie

Snyggt!

2013-09-25 @ 17:25:42
URL: http://dropthisdead.blogg.se
Michi - Sveriges största creepy cute blogg

Snyggt!

2013-09-25 @ 17:27:27
URL: http://soldies.blogg.se
Anna

Ditt hÄr Àr sÄ snyggt! :D

Svar: Taaack sÄ mycket :D
candie.blogg.se

2013-09-25 @ 20:06:46
URL: http://annakarolinaa.blogg.se/
Anonym

Ring-ding-ding-ding-dingeringeding!

2013-09-25 @ 20:44:09
Miranda

SĂ„ snyggt! :D

2013-09-25 @ 21:16:48
URL: http://nattstad.se/miranda.ehrnholm
Anonym

Jag tycker att ditt hÄr Àr sÄ otroligt hÀftigt!! Jag har tÀnkt pÄ att göra splitdye ett ganska bra tag nu, men jag vet inte om jag vÄgar. :(((
AlltsÄ dels för om jag kommer passa i det eller inte, och sen om hur andra kommer tycka! Jag tycker att det Àr sÄ hemskt att jag kÀnner sÄ för jag brukar aldrig kÀnna sÄ i vanliga fall, ja skiter i vad folk tÀnker och tycker om vad jag har pÄ mig och sÄ!!
Du passar i det sjukt bra tycker jag, men hur kÀnde du innan du skulle liksom fÀrga hela ditt hÄr i en sÄn lite utstickande fÀrg? :)

Svar: Försök att inte bry dig om vad andra tycker den hÀr gÄngen heller, för det spelar ingen roll vad nÄn annan tycker sÄlÀnge du mÄr bra i det :) Superbra att du inte bryr dig i vanliga fall, försök strunta i det den hÀr gÄngen med :D Taack sÄ mycket! Jag kommer inte riktigt ihÄg faktiskt, tror inte jag kÀnde sÄ mycket eftersom jag "stuckit" ut med min stil lÄngt innan jag fÀrgade det i en annorlunda fÀrg. Jag trivs asbra i annorlunda hÄrfÀrger och fÄr faktiskt bara snÀlla kommentarer om det. Folk brukar gilla fÀrg och gör dem inte det sÄ Àr det deras problem :D
candie.blogg.se

2013-09-26 @ 09:40:25
Towie

Åhh du Ă€r sĂ„ fin att man avlider sjĂ€lv, haha!

Men jag har en frÄga ang ditt hÄr; Blekte du hela sjÀlv hemma frÄn början eller hos en frisör? Du har ju tidigare sagt att du bleker utvÀxten sjÀlv, men jag menar hur gjordes första gÄngen? ^.^

Svar: Men söööt, tack! Har för mig att jag hade mörkbrunt och blekte hos frisören för att fÄ det ljusare dÄ jag skulle fÀrga knallrött. Efter det blekte jag det hemma och har haft det blont sen dess :)
candie.blogg.se

2013-09-26 @ 22:48:44
Anonym

Bleker du ditt hÄr varje gÄng efter du har haft alla asballa fÀrger i hÄret? Och isÄfall sliter inte det? :D sÄ shnöööggt Àre!!!

Svar: NÀÀÀ bleker bara hÄrbottnen, resten hÄller sig blont nÀr fÀrgen tvÀttats ur :)
candie.blogg.se

2013-09-27 @ 08:55:34

Leave a comment here:

Name:
Kom ihÄg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: