Persimon

 
Jag blir alltid och hela tiden besatt av olika saker. Och jag älskar frukt mer än ungefär allt. Den här fina kombon leder till att jag kan äta helt friska och inte alls onormala mängder frukt under en dag. Som åtta apelsiner och en ananas. Eller en hel vattenmelon och fem äpplen. Eller en miljard av min nya favorit persimon. TA MIG MISTER PERSIMON, DU ÄR GUDS BÄSTA SKAPELSE OM JAG HADE TROTT PÅ GUD. Läste någonstans att den smakar som persika och dadlar och innan jag såg det visste jag inte alls hur jag skulle beskriva smaken. Men det stämmer! Den är söööööt och god och får mina smaklökar att dansa och sjunga hallelujahlåtar. Råder hela världen att testa den. 6/5 toasters. Har du ätit Persimon?

Kommentarer
Karin

Jag har! Tyckte mycket om den då men har inte ätit den på väldigt länge.

2014-12-06 @ 20:16:09
URL: http://forevermore.blogg.se
Louie

Jag tror inte att jag någonsin ätit Persimon men jag blir ju onekligen väldigt nyfiken nu när du prisar den så mycket. Fin blogg för övrigt!

Svar: Hoho, ja du borde testa, den är huuur god som helst :D Tack så jättemycket!
candie.blogg.se

2014-12-07 @ 20:55:14
URL: http://endagtill.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: