Polished

 
NU HAR JAG VARIT PÅ RYMMEN LÄNGE NOG. Saknar internet och bloggen och eeer alldeles för mycket. Hur har er jul varit? Min var ytterst ojulig men liksom bra ändå. Fick bland annat en massa nagellack i julklapp, i så fina färger att de NÖDVÄNDIGTVIS MÅSTE visas upp här. Jag lever för jordnära färgtoner i rosa, grått och brunt just nu. Oklart hur det kommit sig. Tyvärr är nagellacken inte från cruelty free märken eftersom de är presenter men liknande färger finns hos t ex China Glaze och Trust Fund Beauty!

Kommentarer
Kalk

Älskar hur mycket du betonar cruelty free och veganism asså du är så bäst! <3
Anyways, för att svara på din fråga så har jag firat jul med släktingar, och då blir det uppe mot 20-30 pers, vilket är sjukt utmattande. But it was fun, och jag fick jättefina toppar, chokers och teer, vilket gjorde mig väldigt glad!
Fixade även en vegansk cheesecake för att lura alla köttisar som tror att veganmat är äckligt. När de frågade om vad det var i den sa jag stolt att den var vegansk och de ba "What?! Den smakar ju jättegott?!" hohoho

Svar: Men gulle! Va kul att du uppskattar det. Eftersom det har blivit så himla viktigt för mig så är det svårt att inte nämna det, haha! Åååh låter som en mysig jul ändå (OCH SUPERBRA PRESENTER, HALLÅÅ)! Va roligt att de gillade det! Alltid kul när skeptiska köttisar upptäcker att veganmat ju faktiskt är hur gott som helst. Och nu blev jag sugen på cheesecake. Måste testa att göra en här någon dag! Vad använde du för recept, hihi? :D Kraaaam <3
candie.blogg.se

2015-12-27 @ 16:59:33
URL: http://www.kalk.blogg.se
Matilda

Jätte fina färger!
Jag hade en lugn jul. Fick fina bra och ha saker och hade det allmänt trevligt. ^^

Svar: Det låter supermysigt!
candie.blogg.se

2015-12-27 @ 18:53:16
URL: http://blackcatowl.devote.se
Kalk

Jag använde mig av citroncheesecake-receptet här: http://vardagsveganen.blogspot.se/2015/01/veganska-cheesecakes.html
Men eftersom den skulle vara julig så körde jag en botten på ca 175 g krossade pepparkakor och 50 g smält margarin. Sedan i själva cheesecaken så körde jag på två paket påMackan istället för Tofutti (fast Tofutti går nog lika bra!) och ett paket saffran istället för citron!

Svar: MEN OHMYGOD va gott det låter. Tack så jättemycket för receptet!
candie.blogg.se

2015-12-29 @ 10:52:35
URL: http://www.kalk.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: