So Fluffy

 
I'll be painting for the gods med mina nya sminkborstar. Den översta är Real Techniques Setting Brush som kan användas för highlighting, för att sätta concealer med puder och för contouring. THE POSSIBILITIES ARE ENDLESS. Den lilla jäkeln är Morphe's G18 Round Crease Brush - en ögonskuggsborste som gör det möjligt att blenda skuggor som om livet hängde på det. Har gjort ordentliga efterforskningar här. Dessa borstar ska vara helt fantastiska. Det har internet sagt. Och jag litar på internet.
Vad har du för favoritsminkverktyg? Jag lever för min Beauty Blender. 

Kommentarer
Daniella 🌙

Jag är helt efterbliven när det gäller nya sminktrender, vad är en beautiblender?

Svar: Haha men gud nej, det är väl en sån sak man bara vet om man är väldigt intresserad av det. Men det är en extremt dyr men extremt användbar svampjävel som funkar till ungefär allt. https://www.cocopanda.se/product/beauty-blender/3055569/beauty-blender-1-pink-blender
candie.blogg.se

2015-12-03 @ 20:10:54
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Tintin Roshagen

Den från Real Techniques är to die for!

2015-12-04 @ 12:22:04

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: