Makeup Geek Order

 
Det här vet ni nog redan för jag låter er veta mina cravings lite för ofta. Till exempel häromdagen. Men jag har velat ha några riktigt bra och fina varma, röda, orangea, bruna, bronziga och beiga ögonskuggor i evigheternas evigheter. 

Eftersom Makeup Geek har precis såna perfekta färger i mängder och har ett väldigt bra rykte så svek jag min plånbok och klickade hem de här sex färgerna ovanför. De är supernoga utvalda efter en hel natts detektivarbete på Youtube om vilka av märkets skuggor som var viktigast att äga i livet. För det var helt omöjligt att försöka bestämma på egen hand. SÅ MÅNGA FÄRGER, SÅ LITE PENGAR. Har du några produkter från Makeup Geek? Vad tycker du om dem?

Kommentarer
Amanda

Åh vill så gärna ha de också! Ska klicka hem de snarast! Hört att cremebrule är ett måste!

Svar: SÅÅÅÅ FINA JU! Jaa upptäckte också det! Satt och velade mellan den och peach smoothie ^^
candie.blogg.se

2015-03-11 @ 07:04:53
Ninni ~

Kan inte du skriva ett inlägg om hur du har råd med allting? För du som är student borde ju leva snålt på CSN, men ändå känns det som om du har råd att unna dig en massa? Hur mycket går till hyran, och hyr mycket går till mat liksom? Hur mycket får du över, och sparar du något? Please teach me, master!

Svar: Vet inte om jag unnar mig en massa direkt. Den här månaden har jag köpt två bhar för jag behövde nya underkläder och de här ögonskuggorna som jag velat ha i väldigt länge :) Mycket av det jag visar upp på bloggen är också sånt jag fått i samarbete med företag. Men hm, ja, när hyran och mobilräkningen är betald har jag runt 6000 kvar och eftersom jag inte behöver allt det till mat så kan jag spendera lite på annat med :)
candie.blogg.se

2015-03-11 @ 10:18:12
Anni

Ååh vill också ha! Har velat ha Makeup Geek ögonskuggor jättelänge men har ännu inte klickat hem några. <3

2015-03-11 @ 12:43:28
URL: http://www.nouw.com/annis
Twiggy Lundberg

Jag har velat beställa därifrån flera gånger men aldrig fått tummen ur... :P Finns så mycket i makeup väg jag köper och så glömmer man liksom bort Make Up Geek!

2015-03-11 @ 13:45:01
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Martina

Åh så snygga färger! Har hört mycket gott om Makeup Geek den senaste tiden, kanske borde testa det själv...

2015-03-11 @ 17:12:26
URL: http://nouw.com/martinalindqvist

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: