Skam

 
BOKSTAVLIGEN hela universum pratar om den norska serien Skam. Och när jag nu äntligen plöjt igenom första säsongen och upplevt den rollercoster of emotions it is förstår jag det till 110% för är totalt fast och hjälplöst förlorad. Behöver typ terapi? Att en serie om norska tonåringar känns så äkta och är så välspelad och vacker och bara HUGGER tag i en från första avsnittet är så konstigt och jag förstår ingenting utom att allt jag vill av livet nu är 1: Att vara tonåring igen 2: Att prata norska hela tiden och 3: Att slippa försöka tyda den norska textningen av säsong 2 på NRK och bara tacksamt få se den på SVT istället. HELST IGÅR. Update: Det är lugnt, jag kan nu norska flytande
Update 2: Säsong 3 är det finaste jag någonsin har sett.
 
Har du sett Skam? Du behöver göra det. SLÄPP ALLT ANNAT NU PÅ EN GÅNG. 

Kommentarer
Felicia Holmgren

Hört så mycket om den så kanske ska ge det en chans :)

Svar: HOPPAS DU GJORT DET NU
candie.blogg.se

2016-12-10 @ 16:54:22
URL: http://nouw.com/ffeliciaholmgren
Linnea

Kollade på alla 3 säsongerna på 3 dagar, haha då är man fast. Gillade säsong 2 & 3 mest :)

Svar: Samma hääär! Speciellt 3:e säsongen är typ mitt liv, har sett den flera gånger redan. Dumma serie, går runt och pratar norska och är HELT BESATT, hjälp mig
candie.blogg.se

2016-12-13 @ 14:12:40

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: