Plantpower

 
Förlåt, men inte förlåt för alla matbilder. Jag älskar mat, nam nam nam. 
Är till och med så konstig att jag gjorde så att det går att kolla lite nääärmare på mina stolta skapelser om ni klickar på bilden. Vem gör ens så?

På bilderna är:

Potatis- och purjolökssoppa

Nuggets, sötpotatis- och vanliga potatisstrips och en sås på Felix soltorkad tomatsås blandad med Alpros kvarg.

Wok på savoykål, gul lök, morot, majs, smulad tofu, smaksatt med Kikkomansoya, chili, vitlök och salt.

Bönröra på stekt lök, purjo, kidneybönor och massa cheezly mozarella från A&A. Dipp på vita bönor, soltorkade tomater och kryddor. Potatisklyftor i ugn. Tomat och gurka.

Lingogrova med Oatly på mackan, senap, gurka, tomat, oliver, smörgåsgurka, purjolök, salt, peppar och agavesirap (Livets mackor, äter varje daag)

Sallad med fejkon och sås på mixade gröna ärtor, vatten, vitlök, lime och salt&peppar.

Stekta grönsaker med havregrädde, oklart vilka kryddor och massa bjäst på toppen.

Ugnsrostade auberginehalvor med olivolja, paprika, vitlök och salt på. Stekt potatis och purjolök, sås på Alpros kvarg och Olws Hot n Sweet dipp.

Kommentarer
Kajsa

Åh det ser verkligen jättegott ut! Kan du inte lägga upp recepten för de olika maträtterna? :)

Svar: Kul att du tycker det! Kan förklara lite vad det är på bilderna:

Potatis- och purjolökssoppa

Nuggets, sötpotatis- och vanliga potatisstrips och en sås på Felix soltorkad tomatsås blandad med Alpros kvarg.

Wok på savoykål, gul lök, morot, majs, smulad tofu, smaksatt med Kikkomansoya, chili, vitlök och salt.

Bönröra på stekt lök, purjo, kidneybönor och massa cheezly mozarella från A&A med dipp på vita bönor, soltorkade tomater och kryddor, grönsaker och potatisklyftor i ugn.

Mackor med Oatly på mackan, senap, gurka, tomat, oliver smörgåsgurka, purjolök, salt, peppar och agavesirap (Livets mackor, äter varje daag)

Sallad med fejkon och sås på mixade gröna ärtor, vatten, vitlök, lime och salt&peppar.

Stekta grönsaker med havregrädde, oklart vilka kryddor och massa bjäst på toppen.

Ugnsrostade Auberginehalvor med olja, paprika, vitlök och salt på. Stekt potatis och purjolök, sås på Alpros kvarg och Olws hot n sweet dipp.
candie.blogg.se

2016-02-19 @ 09:26:24
URL: http://kaischa.blogg.se
Mirano

Men ååh så gott det ser ut! <3
Vad är det för sås/röra på bilden längst upp till höger?

Svar: Thaank you! Det är Felix soltorkad tomatsås blandad med Alpros kvarg!
candie.blogg.se

2016-02-19 @ 09:53:00
URL: http://miranodesign.blogg.se/
Miccis

Nej nu dör jag. Ser så gott ut! Vill du laga mat till mig varje dag? :D

2016-02-19 @ 12:26:11
URL: http://michaelaholmgren.blogg.ss
Anonym

Ser så gott ut?! Mjaooom <3

2016-02-19 @ 14:38:55
HEDAN

JA DEN ANDRA BILDEN ASSÅ

2016-02-19 @ 16:04:34
URL: http://hedan.blogg.se/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Jag avlider lite, allt ser så SJUKT gott ut!

Svar: MAAAT <3
candie.blogg.se

2016-02-20 @ 20:39:29
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Sofié Leifsdotter

Har du testat linspastej? Finns recept på min blogg under kategorin mat. Nom Nom Nom på mackan!

Svar: Det låter ju supergott, ska kolla in det!
candie.blogg.se

2016-02-24 @ 14:23:43
URL: http://svatantrya.blogg.se/
Alvina

Gillar hela din blogg men måste säga att jag gillar dina matinlägg otroligt mkt för jag får så bra tips och inspiration till min egen matlagning dom är ganska fantasilös x3

Svar: Men åååh va kul, det gör mig jätteglad att den kan inspirera :D
candie.blogg.se

2016-02-28 @ 16:16:33
Nadja

Nom nom nom! xO

2016-03-02 @ 11:00:01
URL: http://cherrystar.webblogg.se/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: