The Balm Mary-Lou Manizer Highlighter


Praise the makeup lords, jag har äntligen funnit min perfekta highlighter. The Balms Mary-Lou Manizer är hyllad och älskad av internet och eftersom internets åsikt är den enda jag bryr mig om så tvingades jag klicka hem denna mirakelprodukt. Mycket bra gjort av mig för den har såå mycket pigment, jättefint skimmer och en konsistens som gör att den bara gliiiiider på huden som en inoljad snigel. Dessutom är förpackningen så stilig och retro att jag nästan inte vågar röra den av rädsla för att besudla den med mina ovärdiga fingrar. Flera av mina tidigare highlighters har mer sett ut som bronzers/rouger/misstag i mitt bleka vampyransikte men den här har en helt perfekt nyans som får hela mig att lyyysa som en fyr. Vilket är allt jag kräver av livet egentligen.

Finns att köpa här eller här eller på ungefär vilken makeupsida som helst.

Kommentarer
Blubb Svensson

Bästa ever och den tar typ aldrig slut heller!

2016-02-09 @ 05:20:15
URL: http://www.nouw.com/blubbandzombie
Daniella 🌙

Kan inte du göra ett inlägg om hur du gjorde för att börja med adlinks?

Svar: Vet inte om ett inlägg om hur jag började det med skulle vara speciellt intressant eller hur det skulle se ut, haha, men använder mig av Blogfame.se! Så kolla in dem om du själv är intresserad av att använda det. Sen borde jag kanske vara tydligare när jag använder mig av dem :)
candie.blogg.se

2016-02-09 @ 10:33:37
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
isabel

Haha alltså älskar hur du skriver, döör :')))

Undrar bara (för jag har haft mina ögon fastlimmade på mary-lou manizer ett tag), hur är skimret?? är den glittrig, "dewy", osv? Tacksam fö svaar, puss <3

Svar: Har heeelt missat din kommentar, förlåt mig! Den är mer skimrig och dewy än glittrig. Faktiskt kan jag inte riktigt komma över hur fin den är, helt klart en av mina absoluta favoritsminkprodukter jag äger och har, så kan verkligen rekommendera den! Kraaam på dig <3
candie.blogg.se

2016-02-15 @ 16:58:08
Annie Maria

Den är magiskt bra! Jag tycker också om att lysa som en fyr :D

Svar: Jaaaa, kan inte hantera riktigt hur mycket jag gillar den :D
candie.blogg.se

2016-02-15 @ 17:27:26
URL: http://theradiodays.blogg.se
Cassandra

Åhh, superbra tips! Kan du inte göra ett inlägg där du tipsar om dina andra produkter? Är själv jätteblek och har SÅ svårt att hitta en bra foundation bland annat. Hade varit superkul! :)

Svar: Kul att du tycker det! Just foundation är något jag också är på en evig jakt efter och aldrig riktigt lyckas hitta en tillräckligt bra. HELT OMÖJLIGT JUU. Men hittar jag någon produkt jag gillar så kommer den absolut flyga upp här :D
candie.blogg.se

2016-02-24 @ 20:14:25
Emilia

Den är tyvärr inte vegansk :(

Svar: Joo, det ska den vara, någon speciell ingrediens du tänker på?
candie.blogg.se

2017-03-02 @ 19:17:39

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: