Better Than Sex

 
MYCKET FARLIGT är det att bo mindre än tio minuters bussresa från Sephora. Blir ju tokig där inne. Alldeles nyligen flängde jag iväg till affärjäkeln och köpte med mig Too Faced Better Than Sex Mascara. Fick sen fly i panik för att inte gå lös på precis allt annat där också. Mascaran är jättehypad i beautyvärlden för att den ger superfylliga och långa fransar. Och jag litar ju på beautyvärlden. Ergo: this bad boy had to be mine. 

Har hunnit testa den lite and yees, den ger sååååå himla mycket volym och långa fladderfransar. Men jag tycker att den smular lite mycket under ögonen. Det hade internet redan förvarnat mig för, men jag tänkte tydligen FUCK IT lite smulor får man ta i bland.

Kommentarer
Sofia

usch bor också nära sephora i stockholm, har dock lyckats hålla mig från att köpa så mkt haha!! har dock ännu mer lust att köpa denna mascara nu

Svar: Jävla underbara Sephorajäkel
candie.blogg.se

2016-03-18 @ 12:24:03
URL: http://sofiasopic.blogg.se
Alexandra

På mig smulade den så mycket att sephorapersonalen bad mig byta ut den haha. :(

Svar: Men nej, va dåligt, :( Var den nya bättre?
candie.blogg.se

2016-03-18 @ 15:29:27
URL: http://www.aatypi.com
Emmy

Haha var där inne igår och ville KÖPA allt från KvDs märke haha sån jäkla inpuls att jag kom ut med bästa eyelinnern och en primer från make up forever sedan slog det mig att faaan kan inte köpa det idag sålämna tillbaka det!

Emporia är så jävla rörigt, gick vilse igår också haha inte lätt när manaldrig där där mer iförsej.

Svar: Hahahah kan verkligen relatera, Sephora är en farlig plats. Och Emporia med. Man går in, går runt lite och plötsligt har man ingen aning var man är eller om man någonsin kommer hitta ut igen.
candie.blogg.se

2016-03-19 @ 15:11:25
URL: http://bacardikid.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: