Ofixat stackars hår

Löshårslös och lockig n shit.
Men tydligare bilder på håret än det här får ni inteee.


Och något helt annat: Imorgon ska jag på studentkryssning. Fast jag tog studenten förra året. 
Seems legit.
Förra årets var helt okej, men nu åker jag med flera av mina allra bästa vänner så det här kommer bli helt awesome. Och jag är inte den enda av oss som redan tagit studenten så helt ensam med att komma där som en gammal kvinna är jag inte.
Hatar att vara gammal.
Live fast die young.

Har gjort lite tidinställda inlägg för imorn och tisdag morgon. Wiih.

Kommentarer
Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

Sjukt snygga foton! :o

2012-04-04 @ 06:42:05
URL: http://missnosebleed.blogg.se/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: