Batman

Har äntligen varit och sett sista Batmanfilmen på bio. Hela trilogin är så otroligt bra att jag dör lite.
Mindre bra är dock bion i Enköping - en kvart in i filmen försvann först ljudet sen bilden. Fick vänta flera minuter och när filmen kom tillbaka så hade vi missat en bit av den och de på bion brydde sig inte om att spola tillbaka eller något. Tyyyyyy.
Har ni sett Batmanfilmerna och vad ni tycker om dem i så fall? Tell me plix!
 
Lägger upp lite inspiration som har absolut ingenting med inlägget att göra. Men det är fina grejer. Hih.
Tumblr är ju ingen riktig källa men därifrån har jag fiskat fram alla bilder.
 

Kommentarer
Filippa

Mina favorit Batman filmer är Batman & Robin och Batman Returns. Bäst är dom.

2012-08-26 @ 01:03:52
Felicia

Var och såg på TDKR i fredags, grymt bra!

Svar: Jaa :D
candie.blogg.se

2012-08-26 @ 08:18:39
Sofie

Jag har en sak att säga om Batmanfilmerna - BÄST! :D

Svar: Och jag kan bara hålla med :D
candie.blogg.se

2012-08-26 @ 09:56:09
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Carro - en emo/scene bloggerska

Så fina saker i kollaget ^^ Kramisar Carro

2012-08-26 @ 14:13:46
URL: http://quiethell.myshowroom.se/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: