Mini-bloppis

Åh har bloggat så dåligt senaste tiden. Igår åkte jag runt halva Sverige (nästan) och var i Örebro på dagen och sen i Uppsala på kvällen. Är tröttast i världen.
 
Men nu är det bloppis! Priset som står eller bud är det som gäller. Frakten ingår.
Skriv till [email protected] om du är intresserad!
Den nya sweatern är verkligen hur fin som helst men trivdes inte helt i den ändå. Jag älskar ju långa tröjor och den här var liiite för kort för mig. Använd två gånger och lapparna är borta så kan inte skicka tillbaka den.
Mått: 67 cm lång, 51 cm bred


Köpt från Carlings. Ganska lite använd.

Kommentarer
Carolina

Älskar den översta tröjan, men skulle vilja att den var lite mer pastellfärgad. ):

Svar: Samma här, var lite för starka färger :c
candie.blogg.se

2012-08-31 @ 16:40:47
URL: http://kaotiskt.blogg.se/
Saralou

SHIT VAD FIN DU ÄR!!!! Älskar din stil. :D och ditt hår!!!! :)

Svar: Åh söte du. Tack så jättemycket!
candie.blogg.se

2012-08-31 @ 20:34:48
Carro - en emo/scene bloggerska

Älskar tröjorna, hatar mig själv för att jag har slösat alla mina pengar -.- Kramisar Carro

Svar: Aaaw, know the feeling, alldeles för lätt att göra :c
candie.blogg.se

2012-09-01 @ 13:03:10
URL: http://quiethell.myshowroom.se/
nella

Hur mycket köpte du den översta för? :)

Svar: 370 typ :)
candie.blogg.se

2012-09-01 @ 15:38:36
URL: http://nellaas.devote.se
Yiskah

vill asgärna köpa den översta tröjan c:¨
...men är pank D':

Svar: Åhå, typiskt :c
candie.blogg.se

2012-09-01 @ 17:00:00

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: