Remy vs Non-Remy

Är arg på mitt löshår. Ligger i krig med det eftersom det är det sämsta löshåret jag sett i mina många år som löshårsjunkie. Och då har jag ända varit med om massa kasst hår!
Jämförde det med mitt gamla hår från Laclips (det mörka på bilden) som är använt mer än Ebayhåret. Båda kostade runt 400 kronor. Tyvärr finns inte så billigt hår kvar på Laclips nu. Bu-to-the-hu.
Skillnaden är att håret från Laclips är äkta indiskt remyhår, medan Ebayhåret är kinesiskt non-remy och sönderbehandlat med kemikalier.

Det är alltid värt att köpa remyhår fast det kostar mer. Mycket hår som säljs marknadsförs dock som remyhår utan att vara det. Dåligttttt.

Kommentarer
Beatrice

Men gud va dåligt!! Hade ingen aning om att det var så här. Sämst! :(

Svar: Ja det är riktigt dåligt :c Men självklart finns det non-remy hår som är lite bättre än annat
candie.blogg.se

2012-08-21 @ 15:03:33
URL: http://bone.blogg.se/
Carro - en emo/scene bloggerska

Färgar du löshåret själv eller? :) Kramisarr Carro

Svar: Yes det gör jag :)
candie.blogg.se

2012-08-21 @ 17:33:21
URL: http://quiethell.myshowroom.se/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: