Reckless and Relentless

Hurrdurr. Dålig uppdatering, har inte haft nåt värt att blogga om.
Gjorde ett halvkasst inlägg igår som jag snabbt dödade och tog bort för all framtid.

Har varit en riktigt duktig qvinna idag och igår btw - både jobbat och pluggat.
Och tränat! I typ tio min... Men det räknas, asjobbigt vare!
Mörast i Sverige.

Tänker lägga mig och kolla Misfits nu. Sjukt bra serie det där.
Och Nathan kan vara den skönaste karaktären ever.
Och snyggaste. Han ser ut som en hobbit. Fast sexig.



Försökt tvätta bort det blåa förresten, så det skulle tonas ned lite.
But one does not simply wash away that shit.



Kommentarer
Henke

Du är sjukt vacker !!!

Önskar jag fick din msn ! :')<3

2012-02-07 @ 22:47:06
Julia

Tack!

Ger inte ut sånt och är aldrig inne där ändå haha (:

2012-02-07 @ 23:48:44
URL: http://candie.blogg.se/
Tuva

Åh du är så sjukt fin!!! <3

2012-02-08 @ 19:13:40
URL: http://tuvasandstrom.blogg.se/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: