Svar på tal



Förstod att jag skulle få en liknande kommentar.
Grejen - vilket är ganska självklart - är att bloggar med liknande stilar ofta bloggar om liknande saker.
Ofta har jag varit inne på någon blogg jag följer och sett ett inlägg om någonting jag tänkt skriva om
eller själv har skrivit om.

Just om dipdyen hade jag faktiskt ingen aning om att hon precis gjort ett liknande inlägg.
Det var inte förrän senare som jag såg det på hennes blogg.

Ibland kan man självklart inspireras av andras inlägg men just i det här fallet var det ingenting annat än slump.
Jag är inte så dum att jag härmar någon medvetet.

Sååååå, över till något annat random:
Jobbade sista dagen idag. Trött som ett as. Sleepytime foshoooo.

Kommentarer

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: