Hair n shit

Vaknade hos Sara imorse efter en finfin utekväll.
Lite mör efter karaokesjungande med en gammal belgare (dafuq liksom?) och massa goda drinkar.

Satt sen lite random och kollade efter peruker på internet med Sara, för jag fick helt plötsligt för mig att det
skulle vara en asbra idé att köra med peruk och låta mitt riktiga stackars sönderfrätta hår få vila och växa ut lite.
Så kan jag fortsätta antasta det med diverse värmeapparater och hårfärger om några månader liksom.
Var först helt oseriös med det, men tror ni inte att jag nyss satt här ändå och klickade hem en perukjävel?
Dumma impulsivitet som snor mina pengar.

Jajajaja.  Överanvänder dessa produkter och hoppas på att mitt hår ska må bättre redan nu.
Hjälper liiite faktiskt.

Kommentarer

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: