Need inspo

Är så himla dålig på att blogga nuförtiden. Saknar inspiration helt. Jobbigt! Min tumblr uppdaterar jag dock en miljard gånger om dagen, så där kan ni alltid kika!

HowevuurRRRr, jag vill gärna ännu en gång få tips av er vad ni vill ha mer och kanske mindre av på bloggen.  Ni brukar vara sjukt bra på att komma med idéer och ni kan ju hjälpa varandra med tips om saker att blogga om på samma gång, hihio!
Den superkassa uppdateringen ska jag försöka göra något åt så fort som möjligt, promise ♥
Smashar upp en dagens vill ha på det. Så fin, åh.
Bilden länkar!

Kommentarer
Anonym

Outfits,inspiration och nytt från butiker (Romwe tex)

Svar: Tack för tipsen! <3
candie.blogg.se

2012-11-15 @ 20:03:02
Sofia

Mer bilder på dig, kanske visa hur du såg ut när du va yngre och så tycker jag är kul.
Video-inlägg!
vill höra mer om dina tips och även vad du tycker och tänker om saker.
och älskar när du visar nån bra affär eller en awesome människa/blogg. :)

Svar: Tack för tipsen, ska försöka fixa mer sånt :D
candie.blogg.se

2012-11-15 @ 20:15:39
Alice

Tips på bra butiker, vill ha/kläd tips? :D åååh vilken fin tröja! :D

Svar: Tackarrr för tipsen! Jaa hur fin som helst!
candie.blogg.se

2012-11-15 @ 20:32:50
URL: http://braidgeeks.blogg.se
Louise

Mer videoinlägg vore jättekul! :) Kollade nyss på när du åt kanel (hade inte sett den förut även om det var lääänge sen du la upp den), men den var sjukt kul, haha!
Annars tycker jag att foton på dig (och även som liten som Sofia sa!) och allt möjligt är kul :) Ha det fint!

Svar: Haha det var hemskt att göra :D Men ska försöka mig på lite fler videoinlägg!
candie.blogg.se

2012-11-15 @ 22:00:49
Anonym

kanske mer videobloggar? :) hair eller smink tutorial? c:

Svar: Ska försöka fixa det ^^
candie.blogg.se

2012-11-15 @ 22:28:09
Anonym

hahaha vad säg som att göra cinnamon challenge igen?xD

Svar: Haha aldrig, värsta någonsin :(((
candie.blogg.se

2012-11-15 @ 22:34:00
alice

ååh såg för ett tag sen ett par skit snygga skor på brandos.se som hade en enhörnig på sig och typ regnbågar, låter kke inte så snyggt men super söta är dom ^^. tänkte lite på dig när jag såg dom hihi! :)<3

Svar: Åhhh låter awesome ju, måste jag kolla efter :D
candie.blogg.se

2012-11-16 @ 10:16:37
URL: http://onepanicatdirection.tumblr.com
Julia

Tips,Dagens outfit,typ skriva vad du vill ha (som det här inlägget) etc.. jag gillar att läsa om folks stilar typ :)

Svar: Okej, tack för tipsen :D
candie.blogg.se

2012-11-16 @ 15:12:09
Caisa

Skit snygg tröja!^^

Svar: Yaaa :D
candie.blogg.se

2012-11-16 @ 19:43:28
URL: http://caisass.devote.se
Lova

Hej på dig julia, jag undrar en sak, du vet den där väskan , den rosa med vingar som du beställde för ett tag sen, har den kommit eller inte, det skulle vara så roligt att se den isåfall! :) Puss på dig <3

Svar: Nej den har inte kommit än ;o Kram <3
candie.blogg.se

2012-11-16 @ 21:40:05
URL: http://mymagiclittlepony.bloggo.nu
K A J S A

Kläder, smink och butiker samt tips är alltid kul!
Sen bilder sen du var mindre, tips om butiker, bloggar osv. kanske nåt pyssel? :)

Svar: Tack så mycket för tipsen ! :)
candie.blogg.se

2012-11-17 @ 19:16:44
URL: http://knaskajja.blogg.se
isabelle

jätte fin!
om man köper kläder därifrån är frakt dyrt eller tar det lång tid innan kläderna kommer?:o

Svar: Jaaa! Har faktiskt ingen aning, inte köpt något därifrån, sorri :c
candie.blogg.se

2012-11-26 @ 16:57:44
isabelle

jätte fin!
om man köper kläder därifrån är frakt dyrt eller tar det lång tid innan kläderna kommer?:o

2012-11-26 @ 16:57:44

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: