Lost Mannequin Bags

Min ryggsäck föll ju sönder och mina andra trogna väska som jag haft i över två år börjar också dö, överanvänd som den är. Har suktat efter en ryggsäck från Lost Mannequin i evigheeeeter så tog äntligen tag i saken och beställde hem en rosa med vingar. Så fin att jag avlider litegrann.
Till er som undrar hur jag har råd med allting som jag köper: Jag har inte det och behöver nog någon slags hjälp, heh.

Bloggade om dessa väskor för några månader sen, men de förtjänar att bloggas om, om och om igen i all evighet. Hääääär hittar ni dem!

Kommentarer
Maria

Jättesnygga allihopa, funderar starkt på att köpa en också. Tyckte speciellt om den rosa och blåa med vingar, väldigt söt! Men vad kostar det egentligen i frakt? Priset på ryggsäcken är ju ganska överkomligt,hehe, men jag kan inte luska ut vad frakten kostar. Vad tog dom för din ryggsäck?

Svar: Den var inte så farlig som jag trodde, fast den var ju inte direkt liten heller. Betalade sammanlagt 480 kronor, frakten var på 25 dollar tror jag, och det var det sega fraktalternativet ;>
candie.blogg.se

2012-10-23 @ 22:09:21
CrazyNisen

Galet snygga väskor :O

Svar: i knooow ;o
candie.blogg.se

2012-10-24 @ 09:32:14
URL: http://crazynisen.blogg.se
Sofie

Snyggaste jag sett!!!

Svar: Samma här!
candie.blogg.se

2012-10-24 @ 10:32:05
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Anna T - Nörd och Filmskapare

Ååååh jättefina!!
Tur att jag är jätte petig och sparsam med pengar, annars hade jag shoppat helt sjukt mycket haha

Svar: Önskar att jag var mer som dig :c
candie.blogg.se

2012-10-24 @ 10:40:03
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Carolina

Älskar allihopa!
Jag köper slut på mina pengar med en gång. :(

Svar: Haha då är vi två :c
candie.blogg.se

2012-10-24 @ 13:34:39
URL: http://kaotiskt.blogg.se/
Ella

Har letat efter den rosa blåa med vingar sen jag såg den på tumblr, taaaack
dsdsfkjdsf

Svar: Hiho ingen orsak :D
candie.blogg.se


Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: