Mitt dagliga smink

Har blivit frågad några gånger om jag kan göra en sminkvideo. Har nästan aldrig tid men någoooon gång ska det bli av, promise!
Så länge får ni hälsa på mina sminkprodukter som jag använder varje dag. Oh Lord Jesus, vad det ser ut att vara mycket.
Smink: Eyeliner: ELF | Vit Kajal: H&M | Ögonfranslim: Åhlens | Primer: Lumene | Foundation: Loreal True Match | Puder: Loreal True Match | Ögonskuggspalett: Isadora (Classic Brown) | Vit ögonskugga: Maybellline
| Rouge: ELF | Mascara: Maybelline | Lösögonfransar: Ebay.

Läppstift: ELF (Cool Coral) | Gina Tricot (Purple Rain) | Viva La Diva (Euphoria)

Parfym: Britney Spears Hidden Fantasy | Donna Karan Fresh Blossom | Britney Spears Cosmic Radiance

Kommentarer
Carolina

Det ser ut som lika mycket jag använder. :$

Svar: Bra att jag inte är ensam om att använda rätt mycket ^^
candie.blogg.se

2012-10-12 @ 15:26:19
URL: http://kaotiskt.blogg.se/
Anonym

http://tinypic.com/r/331g3s7/6

kass bild jag vet, men du är inte ensam med att använda mycket smink ✧・゚:*✧・゚:* \(◕ω◕✿)/ *:・゚✧*:・゚✧

Svar: Skönt att veta, hih :D
candie.blogg.se

2012-10-12 @ 23:04:59
Lollo

jag använder mer :$
skulle du inte kunna visa hur man sätter dit lösögonfransar ??
får aldrig till det :(

Svar: Jag är inte jättebra på det heller heh, så jobbiga att hålla på med, men man blir bättre med övning haha :D
candie.blogg.se

2012-10-13 @ 17:52:48
URL: http://louiseberghh.devote.se
Neda

kan du visa hur man beställer från elf? har försökt 3 gånger hittils men i slutändan står det bara "error" och något annat skit. har till och med använt norska elf's instruktioner med översättning men det funkar inte :(

Svar: Det låter jättekonstigt ;o Har aldrig varit med om det själv, men det var rätt länge sen jag beställde därifrån nu. Jag vet inte varför det blir så för dig, testa om någon dag igen, det kanske är nåt tillfälligt fel på sidan? :(
candie.blogg.se

2012-10-14 @ 20:40:22
URL: http://nedasfoto.blogg.se
Anonym

Sitter dom där läppstiften bra? :D Är jättesugen på ett rosa, men känns drygt att lägga ut typ 200 på det, heh

Svar: Jaa det tycker jag ändå, speciellt läppstiftet från Gina :)
candie.blogg.se

2012-10-16 @ 12:45:27

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: