Q & A - Stil och utseende


Har varit latast i världen och inte svarat på sista delen i frågestunden, men nu jävlar!

Vad skulle du säga att du har för stil? 
Skulle nog inte kalla den någonting eftersom jag inte försöker klä mig och se ut efter någon speciell stil. Jag har på mig det jag trivs i helt enkelt!
 
När började du med stilen du har nu? Har sett "alternativ" ut eller vad man ska säga i massor med år, men sett väldigt olika ut under tiden. Man utvecklas liksom lite hela tiden och jag är en sån som ändrar smak och vad jag tycker om ohälsosamt ofta så min stil ändras alltid litegrann. Bara sedan förra året har jag ändrats hur mycket som helst. Kolla i bloggarkivet om ni vill. Fast helst inte, är nog galet pinsamt för mig.
 
Vilka är dina favorit affärer/märken? Gjorde ett inlägg om det häääär.
 
Favorit klädsel? Åhh, jag har nog ingen, tycker om olika sorts kläder olika dagar. Kan ju aldrig bestämma mig för något här i världen :((( Men gillar att klä upp mig. Varje dag är en fest. Kan man låtsas i alla fall.
 
Varför tog du ut dina percingar och vilka percingar har du ? Har haft off side labret två gånger, och tröttnade båda gånger, heh. Hade navelpiercing förra året som var asbråkig och aldrig läkte, blev infekterad och snuskig så tog ut den. Min medusa som jag också hade förra året mådde hur bra som helst tills den också fick för sig att bli infekterad och jag tvingades ta ut den. Nu har jag bara hål i tungan.
 
Vad använder du för smink? Jadu, mycket billigt shit. Men Loreal True Match Foundation, Ögonskuggor från Isadora/Maybelline, mascara från Maybelline, rogue och eyeliner från ELF, primer från Lumene, puder och vit kajal från HM och 140 olika läppstift. 
 
Kan du göra en video på alla dina favorit smycken? Det kan jag säkert göra någon gång!
 
På dina skelett tights, är det både skelett på fram- och baksidan av dom? Naaej, bara där fram.
 
Tell me NOW vart fick du katt tröjan ifrån? Aw, sorry för att du fick vänta så länge hihi, men Ebay är den från!
 
Vart får du all din inspiration? Tumblr! Vill gifta mig lite med den sidan. Nej, jättemycket.
 
Varför är du så sjuuukt snygg för? och har snygga ben!!!?? Åhhh, fine du, säger du bara för att vara snäll ♥
 
10 saker vi inte visste om dig Oj, hade missat den här frågan så den passar inte riktigt här men kan ta och fixa ett inlägg med lite sånt snart kanske?
 
Hur har du sett ut genom de 5 senaste åren / Vilka olika stilar har du haft i ditt liv? Såg ut som en oskyldig och normal liten flicka tills jag var 14 år och började lyssna på Tokio Hotel och blev världens emokid. Sen hade jag någon sceneperiod när mitt hår nog var det FULASTE I VÄRLDSHISTORIEN och efter det har jag ändrat mig lite hela tiden och nu ser jag liksom ut som jag gör. Har inga bilder här just nu men ska leta fram lite till senare!
 
Wiiiiiih, I'm done! Är ni nöjda med svaren, eller fattas något?

Kommentarer
Anonym

Bilder på hur du sett ut förut hade varit kul! :D

Svar: Ska försöka hitta lite såna :D
candie.blogg.se

2012-09-14 @ 12:41:06
Carolina H

Skulle vilja se bilder på hur du sett ut!

Svar: Ska leta fram såna, men dröjer nog lite för har inga här i Örebro ;o
candie.blogg.se

2012-09-16 @ 19:10:49
URL: http://kaotiskt.blogg.se/
Anonym

vart är dom tio olika sakerna? ;) :D

Svar: OOOOOh har jag helt glömt :(
candie.blogg.se

2012-12-03 @ 19:28:02

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: