Shoelaces

Sjukt spännande och viktigt: Bytte skosnören på mina smutsiga och välanvända flatforms.
Tycker vita snören är finare men mina var inte så himla vita längre så bytte till de här svarta som jag fick på köpet.
 
Igår kväll var jag förresten på äventyr i Uppsala och idag har jag varit och shoppat med mami. Visar sen vad som fick följa med hem!
UUUUush, måste verkligen bidra massor till att förstöra miljön i världen så som jag shoppar. Men att inte ha körkort och inte äta kött borde väl kompensera för det? Kollar snett på jätteräkor och gillar pandor också.  Måste räknas som god då ju. 

Kommentarer
Neda

Vart har du köpt dom skorna? kram :)

Svar: Från Ebay :)
candie.blogg.se

2012-09-29 @ 22:29:16
URL: http://nedasfoto.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: