Ebaytips: Leggings

Får superduperofta önskningar om att göra olika Ebayinlägg så här kommer ett som jag fick idag: snygga leggings!
Ofta är leggings från Asien kortare än de man hittar här i Sverige, så tänk på det när du köper och försök att hitta så långa som möjligt om om du är lite längre. (Jag är 166 cm t ex och alla tights jag köpt har varit för korta. SORGLIGT) Ofta står det hur långa leggingsen är, så kolla att de passar innan ni klickar hem dem! 
Gillar förresten att jag hittade samma leggings som jag bloggade i i förra inlägget fast mycket billigare. Hohooh. Ebay haz frickin everything!
För en miljard fler leggings, sök bara på t ex print leggings eller galaxy leggings 

Länkar: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6

Kommentarer
Ellen

Ebay har allt:D

Svar: Så är det :DD
candie.blogg.se

2013-04-14 @ 18:47:38
Linda

Hejsan. Jag har lite frågot om Ebay eftersom jag sjävl aldrig beställt där ifrån men har en del jag vill beställa. Tillkommer tull/extra kostnader? Eller skickas det här ifrån Sverige för dte står ju olika länder på "anonserna" :) Tacksam för svar! Kram

Svar: Har aldrig fått betala tull och jag har säkert köpt 100 saker därifrån ^^ De skickas från olika länder, det mesta jag köper skickas från Kina/Hong Kong men ibland England osv tex. :)
candie.blogg.se

2013-04-14 @ 19:13:50
URL: http://lindasplacee.devote.se
Carro - en emo/scene bloggerska

Lever typ i leggings, älskar dom så diggar att ha en massa olika med snygga mönster :D Kramisar Carro

Svar: Leggings är mysigt hiho! Älskar också roliga mönster på dem :D
candie.blogg.se

2013-04-14 @ 19:28:46
URL: http://quiethell.blogg.se/
Anna

Beställde dom med korsen men fick dom aldrig, jävla säljare. >:(
Inte säljaren du länkade då!

Svar: Ååååh, dåligt, ibland blir det ju lite krångel tyvärr. Skäll ut dom lite snällt i ett mail så borde dom fixa det :D
candie.blogg.se

2013-04-14 @ 20:18:16
URL: http://mesboll.blogg.se
Julia - Flickan med hål i tightsen och med alltför stora tröjor.

Ebay har ju verkligen allt!

Svar: Haha jaa, där kan man hitta allt :D
candie.blogg.se

2013-04-14 @ 22:34:52
URL: http://juliasphotography.blogg.se/
Anonym

TAAAAAACK! jag är så tacksam för detta, du har den bästa bloggen av allt och alla, utan en tvekan! tacktacktack xoxo <3

Svar: Åh sötis, ingen orsak ^^ Kul att du gillar bloggen! xoxo <3
candie.blogg.se

2013-04-14 @ 23:40:05
captivatedminds.blogg.se

Vad har du för bank? Tänkte på att du sa att du kopplade din bank direkt till paypal. :)

Svar: Har Nordea :)
candie.blogg.se

2013-04-15 @ 07:30:56
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
captivatedminds.blogg.se

Själv har jag Swedbank och måste först sätta in pengarna på paypal, så tar det två tre dagar innan de är där ::

Svar: Låter jobbigt :c
candie.blogg.se

2013-04-15 @ 07:31:45
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Maria

Eftersom det där är kopior på blackmilk så måste jag rekommendera att köpa de äkta istället:)
Dyrare men sjukt mycket bättre kvalité än något jag hittat på ebay och i affärer! Och långa!

Svar: Du har nog helt rätt i att de har mycket bättre kvalitét, men som sagt om man inte har råd är det bra med alternativ :)
candie.blogg.se

2013-04-20 @ 12:24:56

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: