Wigs

Länkar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Om jag är uttråkad - vilket jag är lite för ofta - så kan jag sitta och kolla peruker på Ebay superlänge. Har köpt på mig flera stycken för jag har planerat att en gång för alla få mitt stackars hår att växa ut. Det har varit jättekort och inte växt sen jag var 15 så nu ska jag låta det växa och grooo under peruker under vintern och hoppas på ett underverk. Jag älskar peruker som är långa, lite speciella och gärna att de har flera färgtoner. Så här uppe är lite peruker som ser ut just så!

Tips på sökord för att hitta peruker är Harajuku wig, Lolita wig, Fashion wig, Cosplay wig eller att bara skriva in vilken färg och frisyr du vill ha på peruken. Tex blonde long wavy wig om du skulle vilja ha en sån!

Kommentarer
Daniella 🌙

Tycker de naturliga är mycket finare, de andra känna för mycket till vardags :o

2013-12-01 @ 23:02:26
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
MissMistiry - show you both sides

Måste samla på mig några jag med! Älskar att byta hårfärg och frisyr utan att faktiskt göra det :)

Svar: Supersmidigt att göra så ju :D
candie.blogg.se

2013-12-01 @ 23:31:42
URL: http://soldies.blogg.se
Anonym

hur långt är ditt riktiga hår? :) kram!

Svar: Till axlarna typ, men det är så tuunt i topparna så det ser helt mesigt och sorgligt ut :(
candie.blogg.se

2013-12-02 @ 08:32:28
Jaaniej

Är det inte hemskt obekvämt med peruk? :o

Svar: Nja, det är lite olika peruk till peruk hur hårt de spänns åt. Den bruna jag har tex känns knappt så den är jättebekväm. De andra klämmer åt mer. Ibland kan det kännas lite jobbigt med en peruk på huvudet men för det mesta är det ingen fara alls :D
candie.blogg.se

2013-12-02 @ 12:10:55
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se
Anonym

Hej, jag letar efter olika splitdye peruker och blev tipsad om din blogg då.. Hade du kunnat ge tips på hur man söker på ebay för att hitta det? Har letat jättelänge men hittar inga.
Tack på förhand :)

Svar: Testa på att söka efter two tone wig , two color wig och även under harajuku wig så finns det flera såna :)
candie.blogg.se

2013-12-04 @ 09:02:28
Elina

Har inte du jättelångt hår? :o

Svar: Nä det är superkort, men använder löshår ^^
candie.blogg.se

2013-12-08 @ 13:36:38
Cornelia

Skitsnygga allihop!

2013-12-08 @ 16:01:15
URL: http://cornelialuna.com

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: