Svar på frågestunden - del 1

Vilken hårfärg tänker du färga håret i senare i framtiden efter blå?? :)
Veeet inte. Rosa? Lila? Silveeer tror jag! Eller? Har ni något förslag?
Kan du göra en ny update där du lägger upp bilder på alla färger du haft i håret? ^^
Oooh, har ju haft så många, men kan väl försöka göra en sån i framtiden, hih.
Hur får du hålla kvar de "extrema" färgerna då brukar ha i ditt hår att sitta kvar så länge och inte bli urtvättade?
De blir superutvättade på en gång! Så färgar om håret nästan varje gång jag tvättar det.
Hur ofta byter du hårfärg?
För ofta. När jag tröttnat på färgen. Vilket jag alltid gör. För fort.
Använde du silvershampoo när du hade blont hår?
Yeeees sir! Från Loreal.
How do you keep your hair is such good condition?
I'll answer this in english, hiho: Honestly, my hair is in pretty bad condition. But I drown it in hairmasks everytime I wash it. Also I only bleach my roots and never the entire hair.
När du färgat håret i en färg som håller på att gå ur, bleker du bort den då eller väntar tills håret blir blont igen? ^^
Tvättar uuur! Jag brukar bleka min utväxt när jag färgar en ny färg och då sköljs det mesta av färgen i resten av håret ur.
Hur får du ditt hår såå nice? Hur fixar du din lugg?
Ååh tack söt! Mitt hår är sjukt bråkigt och blir aldrig riktigt som jag vill. Men jag plattar och tuperar och har sånt där dust it... mjöl... i det. Och hårspray. Och luggen får flyga och flänga lite som den vill. Den blir aldrig så rak som jag vill ha den. Mitt hår är superlockigt egentligen.
Vad tycker du om Directions och Manic Panics hårtoningar? Är de någon skillnad på dom?
Har aldrig testat Manic Panic faktiskt. Har alltid blivit nöjd med Directions + att de är hyfsat billiga och billigt är ju trevligt. Har för mig att många brukar gilla Directions bäst av märkena som gör extremfärger, hhiho.

Hur många bloggar har du haft?
Det här är min 4:e! Men flyttade över inlägg från min förra blogg till den här för drygt ett år sen. Så det är typ samma blogg. Fast ändå inte. Liksom.
When/Why did you start blogging?
I started my first blog about 4 years ago and I have no idea why, haha! Back then I was a terrible blogger who never updated and my posts were pretty boring. I have no idea why I started blogging in the first place. But now I really like it, it's like a creative interest of mine. Did that sound wierd? It kinda did, didn't it? 
Vad hette din första blogg? ;)
Heheheh, alltså, nä den är för pinsam. Den får fortsätta gömma sig därute på de mest avlägsna delarna av le internet.
Jag har verkligen ingen inspiration till att blogga. Men jag vill så gärna. Har du något tips?
Skrev faktiskt ihop några tips för inte så länge sen! Läääänk
Vart får du din blogg inspiration ifrån?
Inspiration till inlägg brukar för det mesta bara dyka upp i huvudet. Eller så hittar jag inspiration med hjälp av tipsen jag länkade i förra frågan. Haha.
Awesome! Tjänar du pengar på din blogg? Iaf hur började du?
Naaaaaeh, bloggar för att det är kul och för att komma i kontakt med er underbara läsare. Det lät lite smörigt. Men det gör det inte mindre sant. ♥
Kommer du ha bloppis snart igen?
Jaaa, det tänkte jag försöka fixa snart igen!
 
 
Fler svar dyker upp senare. Ska plugga nu. Egentligen kommer jag kolla Supernatural. Berätta inte för någon. 

Kommentarer
Carro - en emo/scene bloggerska

Bra svar! :D Kramisar Carro

Svar: Kul att du tycker det :D
candie.blogg.se

2013-02-25 @ 19:22:33
URL: http://quiethell.blogg.se/
Pontus

Ge upp supernatural nu och börja plugga annars kommer jag ut och stör dig

Svar: Vägrarrrrr.
candie.blogg.se

2013-02-25 @ 20:30:56
kat

hehe thank you for answering the questions! I love your blog so much x<3

Svar: No problemo! Oh, you're so kind, thank you! x <3
candie.blogg.se

2013-02-26 @ 00:52:37
URL: http://kowaretadoll.blogspot.co.uk/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: