Intressen

Fick en fråga från en läsare nyss. Är faktiskt förvånad att jag inte fått den tidigare eftersom det är något jag själv har tänkt på en del när det gäller bloggens innehåll.
 
Självklart har jag andra intressen, och min stil och utseende är bara en väldigt liten del av den jag är, men jag har valt att blogga om just det och väldigt lite om allt annat i mitt liv. Jag vill hålla resten av den jag är privat och inte dela med mig av mina åsikter och tankar om allt och istället fokusera på det lättsamma och ytliga. Har faktiskt stört mig på mig själv för att jag framstår så ytlig och prylfixerad i bloggen, haha, men det är ändå så jag vill ha den.
 
Även om jag inte visat det här på bloggen så finns det en himla massa annat som intresserar mig. Jag spenderar t ex deprimerande mycket tid med att tänka på och oroa mig för livet, samhället, mänskligheten och allt därtill. Haha! Låter inte klokt jag vet, och därför vill jag inte dela med mig om alla mina tankar om politik, samhällsfrågor, miljö, moral etc - inte på denna blogg och inte som Candie i alla fall. Candie är den ytliga delen av mig. Julia är mer än så, ni kommer bara inte få se så mycket av det tyvärr.

Hoppas ni förstår!

Kommentarer
Sandra

Jag förstår helt klart, och jag tycker det är asbra! Din blogg är ett sånt ställe som man går in på och ba "Åååh, vackra hår...vackra människor...coola saker...åååh..." Med andra ord en väldigt inspirerande blogg. Fortsätt som du gör!

Svar: Åh vad kul att du tycker så! <3
candie.blogg.se

2013-01-06 @ 12:12:15
URL: http://lindfors.devote.se
Jonna

Jag älskar din blogg, din stil, ditt utseende - you name it! Jag brukar inte fastna för bloggare som framstår som perfekta och aldrig skriver om sina tankar och åsikter, men jag tycker inte du känns det minsta ytlig, jag känner att jag kan relatera lite till dig och det är oerhört viktigt för mig för att jag ska stanna som bloggläsare liksom, hoppas du förstår hur jag tänker för jag menar bara positivt :) Keep up the good work, kram!

Svar: Åh så himla fin kommentar, glad att du känner så! <3
candie.blogg.se

2013-01-06 @ 18:47:22
URL: http://www.jonnaidamichelle.blogg.se
Miss Naily A Fucking Rockstar

Gött att du väljer bort politik å samhälls frågor för sånt vill jag inte läda om. Jag vill läsa om hår, råsa, glitter å fina prylar!!!!

Svar: Jaaa, såna viktigheter kan man läsa om någon annanstans hihi
candie.blogg.se

2013-01-07 @ 10:47:19
URL: http://www.heysugarmagazine.se/missnaily

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: