Studentrum

Har knappt varit i mitt studentrum på en månad. Men nu är jag tillbaka på riktigt! Någon i korridoren hade snott min hylla i kylen och slängt ut min mat för att ruttna medan jag var borta. SÅ ONDSKEFULLT. Grrr.
 
Idag började kursen Digital Mediedesign 1, verkar som den kommer bli sjukt kul, yiha. Taggad.
Börjar få lite lite lite ordning på rummet också. Har till och med gardiner nu. Och en Hello Kitty. Jag gillar knappt Hello Kitty, men jag behövde sällskap. Ska ta bilder på hela rummet och korridoren någon dag. Men idag är inte den dagen för idag har jag resväskor och kläder ÖVERALLT. 

Kommentarer
Carro - en emo/scene bloggerska

Bra att du börjar få ordning på saker och ting, ondskefull kamrat du har som slängde ut maten ;O Kramisar Carro

Svar: Sjukt ondskefull ;o
candie.blogg.se

2013-01-21 @ 20:13:52
URL: http://quiethell.myshowroom.se/
Jasmine Blumenfeld

Vore så sjukt kul att få se hur ditt rum ser ut! :)
Så sjukt onödigt och jävligt taskigt att sno din hylla i frysen btw. Idioter.

Svar: Ska fixa bilder på det ^^ Haha ja det var inte snällt :(
candie.blogg.se

2013-01-21 @ 22:36:35
URL: http://www.Enthused.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: