Cheesecake Icecream

Var värsta superbagaren igår och gjorde glass. Och inte vilken glass som helst utan cheesecakeglass! 
Alltid när vi gör glass i vår familj så blir det den. CUZ IT'S FRIGGIN AWESOME. Är en god medborgare och delar med mig av det superhemliga receptet till er.
Ljög, det är inte det minsta hemligt, vill att alla ska kunna det. Tror världen hade varit en bra plats då. Överdriver bara lite.

Förresten, alla kommentarer på mina inlägg från igår har försvunnnit och jag har ingen aning om varför. Vad har häääänt? Gawd. Har inte gjort något alls, är rädd, bloggen spökar.


Kommentarer
Carro - en emo/scene bloggerska

Ooooooh vad gott :3
Tror det är något fel på blogg.se då allt är helt stört när man kommenterar på ett antal blogg.se-bloggar :/ Kramisar Carro

Svar: Jaaa, förstår ingenting, och det försvinner bara fler och fler kommentarer ;o Sjukt skumt :(
candie.blogg.se

2013-03-15 @ 15:28:20
URL: http://quiethell.blogg.se/
Anna T - Nörd & Filmskapare

Låter asgott ^__^!!

Svar: It is :D
candie.blogg.se

2013-03-15 @ 16:14:33
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
animayah

Ett tips är att jag smulad digestive i botten, eller på toppen ^_^

Svar: Åh låter supergott, då blire som riktig cheesecake :D
candie.blogg.se

2013-03-16 @ 10:03:07
URL: http://animayah.com
Ellen

har aldrirg smakat tror jag, kanske borde^-^

Svar: Det borde du verkligen, supergott! OMNOMNOM
candie.blogg.se

2013-03-17 @ 20:38:13

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: