Gyaru Nails

Äääälskar riktigt pimpade, tjejiga, blingiga gyaru-naglar, åh. Önskar jag var lite bättre på det här med naglar själv men bara jag målar med nagellack så kladdar jag ihjäl mig och får nagellack över hela händerna.
Har länge tyckt att naglar med massa dekorationer är jättefint men på senaste tiden har jag blivit ännu mer toksugen på att ha egna! Börjar för övrigt fastna mer och mer för gyaru när det gäller både hår och smink.
However: Vad tycker ni om sådana naglar?
Alla bilder är hääärifrån
 

Kommentarer
Linn

Åh dom är ju hur söta som helst! Jag är himla dålig på att fixa naglarna, skulle vara så kul att kunna göra såna :')

Svar: Toksöta! Ja skulle inte vara helt fel att kunna ^^
candie.blogg.se

2013-03-11 @ 21:55:52
URL: http://nattstad.se/linnt
Kat

They are all so pretty! I love Japanese nail art xx

Svar: Superpretty! I do too ^^ xx
candie.blogg.se

2013-03-11 @ 23:36:24
URL: http://kowaretadoll.blogspot.co.uk/
Alice

Det ser jätte söta & coola ut! :D

Svar: Eller huuur :D
candie.blogg.se

2013-03-12 @ 07:48:06
Memmie

Himla söta är dom, gillar att fixa med naglarna siktar på att kunna göra egna såna en vacker dag :)

Svar: Verkligen! Åh, vad kul, tycker jag låter som ett bra mål hiho :D
candie.blogg.se

2013-03-12 @ 16:00:50
URL: http://memmie.blogg.se
Kate

Vad söta! :D

Men jag har en fråga! Jag låter som en amatör nu haha, men i alla fall! Vad är etzy? Är det en säker sida att köpa ifrån tror du? c: <3

Svar: Det är en sida där massor med småföretag eller privatpersoner säljer hemmagjorda eller secondhand saker osv. Jag har handlat därifrån två gånger och det har inte varit några problem alls :D
candie.blogg.se

2013-03-12 @ 16:47:26
URL: http://kate.blo.gg/
victoria

dom är fina att kolla på men skulle få panik om jag hade sånna, för att dom skulle vara ivägen, men söta är dom! :)

Svar: Haha skulle säkert jag med, man kan nog inte göra mycket med dom ^^
candie.blogg.se

2013-03-13 @ 10:17:48
Jag

ni fattar väll att det där bara är lösnaglar... ^^

Svar: Ja haha ? :D
candie.blogg.se

2013-04-05 @ 21:15:55
Jag

jag bara undrade, för nån skrev ju att hen ville kunna göra sånna i framtiden...

Svar: Okej haha :)
candie.blogg.se

2013-04-06 @ 12:05:18

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: