Instagram

 
 Fick en kommentar på bloggen idag om att någon snott mina bilder och låtsas vara mig på instagram. Tycker det är creepy och förstår verkligen inte grejen. Folk tror ju att det är jag och det kontot har en massa följare.
Vill ni så får ni jättegärna hjälpa mig att anmäla och kommentera dolphinesaregaysharks så det kontot tas bort för det är alltså INTE jag.  
Min enda instagram är och har alltid varit 
Ccandie.
Förlåt för tråkigt inlägg, men nu har jag superduperbråttom till tåget hem till Enköping. Yihaaa.
Edit: Kontot är borta nu, wih

Kommentarer
Carro - en emo/scene bloggerska

Usch, jävla idiot som lotsas vara dig :/ Följer redan din riktiga :) Kramisar Carro

Svar: Haha, ja det var lite creepy, men nu är den borta! Åh, vad bra, yay :D
candie.blogg.se

2013-03-27 @ 18:26:12
URL: http://quiethell.blogg.se/
Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Freaky!
Kommer inte in på sidan så förhoppningsvis är den borta då!

Svar: Jaa, den togs bort ganska fort som tur var!
candie.blogg.se

2013-03-27 @ 19:43:49
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Dante

Såg det nämligen när jag var inne på killstars insta. Så var det någon brud som sa att dolphinesaregaysharks skulle vinna tävlingen. Så randomly klickade jag in mig där. Och såg att det var något skumt då hon sa att hon inte längre bodde i Sverige. Så atte jag tyckte du skulle veta;)

Svar: Knas! Tack så mycket för du sa till :)
candie.blogg.se

2013-03-27 @ 21:43:14
Jasmine

Omg, bor du i enköping?

Svar: Nä, men är uppväxt där och min familj och massa vänner bor där :)
candie.blogg.se

2015-05-19 @ 20:55:58
URL: http://jasminess.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: