Craving: Harness

Någonting jag är helt förälskad i just nu är harness-detaljer. Både när det är en del av plagget eller när man har en utanpå. Bdsm-inspirerat och supersexigt som det är så får man nog ta det lite lugnt med den här trenden om man inte vill se helvild och läskig ut, haha. Men så himla fin är den ändå!
 
Den ljusrosa klänningen från UNIF på bilden längst upp till höger har varit min drömklänning superlänge nu.
ÅH, på riktigt, finns det något vackrare plagg här i världen?
Köpställen: Creepyyeha , Dollskill , Nastygal

Kommentarer
svea ~ maviedesvea ★

Verkligen fin blogg!
Allt bra med dig? :)

Svar: Tack så mycket! Det är bara bra med mig, själv då ? :)
candie.blogg.se

2013-05-04 @ 20:08:00
URL: http://maviedesvea.blogg.se
Miss Naily A Fucking Rockstar!

Nu är det ditt fel igen som vanligt att jag oxå börjat bli lite besatt av dessa harness detaljer men jag måste fråga en sak. Vad söker du på för att hitta dessa bilder? Du vill inte veta vad som kommer fram när jag försöker söka, he he:)

Kram!

Svar: Hahahah åh förlåt! Söker på efter det på sidor som storeenvy, etsy och webshopar som jag kan tänka mig har sånt. Som Dollskill, Karmaloop, Nastygal, Topshop, Nelly osv osvosv, då undviker man läskiga bilder haha!
candie.blogg.se

2013-05-09 @ 18:05:37
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: