Lockshop wig & Valborg

 
Har råkat bli lite så att jag klickat hem en ny peruk från Lockshop wigs varje månad. INGEN KAN STOPPA MIG. Deras perukjäklar är superfina och har jättebra kvalité ju. Den här gången blev det en blond filur som fadear till rosa i topparna. Den kan jag ha och vara glad i. Hääär hittar ni den.
 
När ni läser det här så sitter jag förresten i Ekonomikum i Uppsala som en sann valborgsfirare. Tror det blir 6:e året i rad jag är där. KAN INTE VARA NÅGON ANNANSTANS HELLER. Vad gör ni idag?

Kommentarer
Anna ⚡

Åh, den ser superfin ut!

Och ja, jag är sjuk idag så jag ska väl inte göra något alls, tråkigt nog. :(

2014-04-30 @ 15:51:46
URL: http://annamarklunds.blogg.se
C

Nominerade just dig och Vira till Blog Awards! Grymma är ni:)

Svar: Ååååh va roligt! Tusen tack :D <3
candie.blogg.se

2014-05-01 @ 14:45:35
Julia Müller-Sandvik

Jag firade valborg hemma med take-away från Thai ^^

supersnygg peruk :D

Svar: Åååh mys :D Tack så mycket!
candie.blogg.se

2014-05-01 @ 18:16:31
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: