Moshi Moshi

 
Dollskill's Moshi Moshi photoshoot med otroligt vacka Natasha Lillipore och Hanna Beth är helt Japaninspirerad och så kawaii att mina tänder lossnar. Här finns 68 bilder till om ni vill titta på dem. 
 
Vill också verkligen tacka för alla de underbara kommentarer jag fått på mitt inlägg tidigare idag. Blir så glad av att läsa era ord samtidigt som jag blir så ledsen över att så många av er känner likadant. Ni är faktiskt en av de allra största anledningar till att jag orkar. Att blogga betyder så otroligt mycket för mig och utan er skulle det inte vara möjligt att göra det. Era kommentarer och respons gör alla dagar tusen gånger mer värdefulla. Jag förstår inte hur ni alla kan vara så fina, blir tårögd och vill bara krama om er allihop. Tack så otroligt mycket för att ni finns, ni är bäst ♥

Kommentarer
Em

Kram <3

2014-02-26 @ 22:24:57
G I N A ~

du får en styrke kram från mig! <3

2014-02-27 @ 12:18:40
URL: http://kissen.se
Natta

Du är bäst du med! Kram!<3

2014-02-27 @ 13:21:08
URL: http://thedreamland.blogg.se/
Linda

Hur gör du dina inlägg så fina? Jag fattar verkligen inte :( Det vore jättesnällt om du kunde berätta lite tips etc, men du behöver ju absolut inte visa exakt DIN design, vill inte kopiera!
Kram

Svar: Tack så mycket! Jag vet inte inga tips direkt, jag gör bara det som jag tycker är fint. Jag gör allt i photoshop och har ju övat ganska länge på att göra inlägg där :)
candie.blogg.se

2014-02-27 @ 19:40:19
LORISSA LOVEBOMB

Woooosh, så vackert :D

2014-02-28 @ 19:15:11
URL: http://lorissalovebomb.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: