Unif Neo Boots

Häromdagen blev jag helt galen och vild och klickade hem ett par UNIF Neo Boots från Urban Outfitters. Det är det mest spontana dyra skoköpet som jag gjort EVER. I vanliga fall brukar jag tänka genom flera månader innan jag faktiskt köper ett par dyra skor men helt plötsligt så fick min hjärna kortslutning. 
Är inte ens fortfarande säker på vad jag tycker om dem och försökte avbeställa dem innan de skickades, men det gick ju inte såklart. HERREGUD, så knäpp.
 
Har aldrig riktigt tänkt på att faktiskt köpa dem förrän jag såg outfits med Lina Tesch (här och här) där hon hade dem på sig och var skitsnygg som vanligt. Sen såg jag på Addieheros blogg att hon köpt ett par och lagt upp bilder på ännu fler folk som var allmänt toksnygga i dem. Kan ibland bli lite obsessed när jag ser andra som passar jättebra i något och när jag hittade skorna på Urban Outfitters för halva priset kunde jag inte hindra mig själv. Hatar mig lite nu. Anmäl mig till lyxfällan någon.
Vad tycker du om skorna?

Kommentarer
♥Amelie Falk♥

Hata inte dig själv, du har ju köpt en av Jordens snyggaste skor c:♥

Svar: Hihi va bra att du tycker det :D ♥
candie.blogg.se

2014-02-01 @ 17:03:00
URL: http://ameliiez.blogg.se/
Chibi (≧∇≦)/

omgash men dom är ju assnygga!

2014-02-01 @ 17:29:24
URL: http://chibimw.blogg.se
Suz

Åh, såå avis! :(
Dom borde verkligen inte ångra dig, dom är hur snygga som helst!! :D

2014-02-01 @ 18:17:35
URL: http://susannadauksz.blogg.se/
N

Så snygga! Tror du kommer älska dom när du har dom på dig :)

2014-02-01 @ 19:08:28
URL: http://ataraktika.se
Linn

Tycker de är superfina!

Kolla gärna in mitt senaste skoköp i min blogg :D!

2014-02-01 @ 19:14:01
URL: http://raur.blogg.se
Annie.H

Dom är as coola & snygga!

2014-02-01 @ 19:59:01
URL: http://aanniehanhela.blogg.se
Anna ⚡

Dom är helt otroligt superfina, mina drömskor typ. :'(

2014-02-01 @ 20:38:50
URL: http://annamarklunds.blogg.se
▲ Addie Hero ▲

Dom är helt underbara! Förutom att de är tunga saaatan och omöjliga att gå i nu när det är snö, men ah. Du kommer inte ångra dig! ;*

Svar: Åh va bra! Då behöver jag inte oroa mig :D Åhåhå okej, kommer säkert offra mitt liv och fötter och springa med dem i snön ändå. Eller åtminstone försöka heh ;*
candie.blogg.se

2014-02-01 @ 21:21:22
URL: http://AddieHero.blogg.se
linn

såå snygga, hade dom inte vart så dyra hade jag köpt dom för längesen :/

2014-02-01 @ 23:17:24
Sara

Har ett par sånna, dom e fett bekväma kan ja säga!

2014-02-02 @ 17:35:20
Josefine Dior

Nice!

Kolla gärna in min blogg. Allt från bodyart/kläde/hår till träning/depptalk/pepptalk

johanna

Är sjukt inspererad av din blogg och är helt kär i din stil men jag undrar hur har du råd med alla kläder och grejer du köper? Har du något jobb eller får du bara bidrag för att du studerar :) Hur får du allt och räcka? :)

Svar: Ååhå va kul tack så mycket! Har ett sparkonto som jag tagit alldeles för mycket från sen får jag studentlån som alla andra :) Har jobbat lite på somrarna så jag klarat mig då. Jag bor billigt och gör inte av med så mycket pengar på annat :) Men fortfarande är det alldeles för mycket som går åt haha :c
candie.blogg.se

2014-02-03 @ 13:03:10
URL: http://jojiiz.blogg.se
Linda

Nu skulle jag ju precis skriva en exakt lika dan kommentar som Johanna ovanför mig. Sammanträffande eller inte?
Men jag undrar ju samma sak, tjänar du mycket pengar på bloggen eller var får du pengarna ifrån?
Du måste inte heller svara mig om du inte vill prata om din ekonomi.
Kram :)

Svar: Sparkonto och CSN framför allt, sen på somrarna jobbar jag, även om det inte blir så mycket :) Tjänar pyttesummor på bloggen :)
candie.blogg.se

2014-02-03 @ 16:41:51
Julia

Vet du om det blir tullavgift när man beställer ifrån urban outfitters? Och isåfall hur mycket? :)

Svar: Det beror på om du beställer från urbanoutfitters amerikanska eller engelska sida. Den engelska är det ingen tull från :) Och jag har absolut ingen aning om vad du kommer få betala i tull tyvärr, det beror på värdet av det du köper :)
candie.blogg.se

2014-02-03 @ 20:46:38
Belle

Nej vilken osis, jag som precis har lagt ut mina knappt använda på blocket. Storlek 38 för 500:-! Men hoppas du gillar dem :)

Svar: Ååååh typisk! Min storlek med ju :C
candie.blogg.se

2014-02-03 @ 20:49:21
emma

DE ÄR UDNERBARA! Förrutom att dragkedjan på en av mina åker ner efter ja gått 10 meter i dem, så irriterande men w/e de är grymt snygga och lätta att gå i! Värt varenda krona!

Svar: Åh låter asbra ju förutom det med dragkedjan :D
candie.blogg.se

2014-02-07 @ 13:00:28

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: