Vacation

 
Förra året var jag och mina vänner Sara och Camilla i Fig Tree Bay/Ayia Napa på Cypern och härjade och hade det helt bra. Och här sitter jag nu och längtar ihjäl mig efter att åka utomlands igen. GRÅTER AV DET HÄR VÄDRET JU. Jag och min syster satt hela dagen igår och letade efter solresor som sanna detektiver. Helst vill vi till Novalja och Zrce beach i Kroatien för det verkar trevligt men det var lite för krångligt och dyrt för oss att boka det. Nu tänkte vi att det kanske blir Rhodos istället. Vi gillar fest och palmer och sol som grillar oss. Vilka ställen har du besökt utomlands? Vad är du ute efter när du åker på semester? Och har du tips på något HELT FANTASTISKT OCH UNDERBART resmål som man bara måste besöka? Tack för mig, nu är intervjun klar, ta dörren till vänster när du går ut. 

Kommentarer
Ella

Låter härligt! Helst skulle jag nog vilja åka till en liten avlägsen ö, omgiven av turkost vatten i Thailand nu, men det verkar fortfarande vara lite för oroligt för att jag ska våga mig dit på ett tag (dyrt är det ju också).

Svar: Åh, jaa, det är drömmen.
candie.blogg.se

2014-07-03 @ 14:48:48
URL: http://kaktusblommor.blogg.se
Daniella 🌙

Jag skulle vilja besöka thailand eller hawaii :3

Svar: Då är vi två! Och Karibien, ååååh!
candie.blogg.se

2014-07-03 @ 14:57:22
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Björk Majesty

Jag har bara varit i London, men det var awesome! Fast nästa gång jag åker utomlands vill jag nog åka till ett varmt land ^^

Svar: Jaa, där är det underbart!
candie.blogg.se

2014-07-03 @ 14:59:47
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se
cookie

corfu i grekland är sjukt fint + man kan åka båt ut till helt fantastiska olika öer. Rekommenderar cofru extremt mycket :) dock bodde vi i utkanten av corfu och vi tog buss in till corfu stad och för att kunna åka båt till dessa fantastiska ställen :)

vill dock till cypern haha ^^

2014-07-03 @ 15:29:54
URL: http://cookielicious.blogg.se
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Om det är sol och bad så Barcelona och Malaga är sjukt fina städer, mysigt folk och väldigt fina stränder ^^

2014-07-03 @ 15:29:55
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
linn

har vart i massa olika länder, men dom flesta när jag var ganska liten. var dock på Kreta för 2 år sen & det vart hur underbart som helst! så jag skulle nog rekommendera Kreta eller Rhodos! :)

2014-07-03 @ 16:39:48
MissMistiry

Thailand är asfint! Tyvärr är det fullt av nyrika ryssar och de är riktigt otrevliga och förstör mycket. Mexico är också fantastiskt. Rhodos var jag i för 3 år sen och även om den semestern var helt misslyckad så var rhodos riktigt fint. Athen är fantastiskt också :)

2014-07-03 @ 17:18:25
URL: http://missmistiry.blogspot.com
MissMistiry

Thailand är asfint! Tyvärr är det fullt av nyrika ryssar och de är riktigt otrevliga och förstör mycket. Mexico är också fantastiskt. Rhodos var jag i för 3 år sen och även om den semestern var helt misslyckad så var rhodos riktigt fint. Athen är fantastiskt också :)

2014-07-03 @ 17:18:26
URL: http://missmistiry.blogspot.com
Caroline

Rom rekommenderar jag starkt! :)

2014-07-03 @ 22:39:09
SUGARSIN

Älskar Cypern!
jag kom nyss hem från Gran Canaria :)

2014-07-03 @ 23:24:09
URL: http://www.nattstad.se/sugarsin
Josefin

Alanya och Side i Turkiet är två helt underbara städer! Ska själv till Alanya om två veckor :D

2014-07-04 @ 15:12:43
Jackie

Jag har varit i Tunisien, Egypten (ska dit igen den 21 juli i 2 veckor!), Cypern, Teneriffa, Malaga i Spanien, London, Turkiet - Marmaris 1 gång, Side 3 gånger, Alanya 1 gång, Danmark och Finland ofc!

Tunisien är helt underbart. Var i Djerba och åkte på öken safari i Sahara. Åkte b.la kamel i 1h 30 min till lägret mitt ute i sanddynorna. Sov under stjänklarhimmel. Hela himlen var bara med massa stjärnor. Ungefär 10 gånger mer än i Sverige. Vi besökte också ett ställe där dom spelade in Star Wars. Man upplevde jättemycket under den turen! Egypten är också underbart. Har varit i Hurghada och ska dit igen. Vattenlivet är helt fantastiskt och vi ska försöka besöka pyramiderna den här gången. Turkiet går alltid! Underbart land med oerhört bra semesterklimat. Side tycker jag mest om för det är finast där. Lite lugnare och alla dyrare hotell finns där. Dock kan man festa också. Alanya är mer för fest men ser skabbigare ut tycker jag. Inte lika fancy hotell ligger där som man kan beundra när man går förbi, och stranden är inte lika fin som Side. Marmaris är en fiskestad och har bryggor med fina båtar och de stället är mer chill.

Men jag älskar att resa så jag har enormt många ställen jag vill besöka. Det är princip hela världen nästan. Men är sjukt sugen på Jamaica och Kap Verde just nu. Jag är en person som letar efter paradis stränder med vit strand och turkost vatten som man kan se enda ner till botten. Men ändå har liv och rörelse så man kan hitta på saker på kvällen. Behöver inte vara kröka liksom. Vill också att shoppingen ska vara bra och billig helst ;)

2014-07-04 @ 19:45:13
URL: http://www.nattstad.se/damndirtydolls
Julia Müller-Sandvik

Jag har varit lite här och där, men drömmer just nu om St Barts :D

2014-07-05 @ 14:01:19
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: