DIY Flower Halo


Mitt livs första blomsterkrans som jag gjorde igår blev halvbra MEN NU HAR JAG TESTAT IAF! Good for me.
Basen gjorde jag av piprensare som jag snurrade ihop. Kransen var ungefär 4 piprensare tjock men borde varit det dubbla för den blev helt fladdrig. Blommorna tog jag från två blomdiadem jag hade hemma och aldrig använt (luras på första bilderna genom att ha en helt annan blomkrans där. Därför är en sax med också som jag inte använde. BRA PLANERING) Jag hade tur och blommorna gick att bara snurra fast. Tyvärr ville inte mina blommor räcka till och jag var tvungen att hitta på en snillelösning så letade fram rosa spetsband som jag snurrade runt hela kransen. TADAA KLAR.

Kommentarer
MissMistiry

Blommorna var superfina tillsammans

2014-06-21 @ 20:42:36
URL: http://missmistiry.blogspot.com

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: