Kokosolja

 
Jättemånga av er tipsade om att ha kokosolja i håret istället för ricinolja när jag bloggade om det förut så igår köpte jag hem en burk med just kokosolja från coop att ha och kleta i håret. Och kleta i maten, för det ska också vara superbra.
Ricinoljan verkar faktiskt ha funkat okej hittills, har tappat lite hår när jag sköljt ur den men tror inte det var speciellt mycket mer än vanligt. Men ricin är läskigt, det är vad Walter White springer runt och förgiftar folk till döden med ju! Farliga grejer. Dessutom luktar kokos ganska mycket bättre än ricin. Nu jäklar hoppas vi att kokosgudarna utför mirakel på mitt hår. Annars är det dags att börja ta till människooffer SÅ VÄX OCH MÅ BRA DÅ HÅRET.
 
Förresten är tävlingen om en bikini från To Die For avslutad och vinnaren blev Lovisa! To Die For kommer att kontakta dig!

Kommentarer
Lilly

Hur långt hår har du egentligen? Tycker bara man få sig dig springa runt i peruker hela tiden? Det gjorde jag med innan. Nu tar jag inte bild på mig alls längre.

2014-03-11 @ 12:09:55
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
MissMistiry

Avokadoolja är också en superolja för håret. Men man luktar inte rosor direkt ^^

2014-03-11 @ 12:22:09
URL: http://missmistiry.blogspot.com
Emelie

Berätta om de funkade bra sen! :)

2014-03-11 @ 12:54:03
Daniella 🌙

Berätta gärna om det funkar, mitt är lite ovanför axlarna och vägrar växa...

Svar: Absolut! Hår är så bråkiga. Mitt växer men blir inte längre. MYSTERIUM
candie.blogg.se

2014-03-11 @ 13:52:50
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Frida

Har kämpat med ricinolja i typ ett år, men det växer inte ett dugg snabbare :( Det enda jag har märkt attdet blivit mjukare, så det kan ju vara bra ifall man vill slippa känna att ens hår är så slitet. Mitt hår går en bit nedanför skuldrorna, så tröttsamt att vänta på långt hår alltså hahah! Du får gärna säga sen hur bra kokosoljan hjälpte, isåfall övergår jag till den också :D

2014-03-11 @ 16:05:46
Agnes

Lökjuice ska tydligen vara bra för håret
Kolla andreaschoice på youtube

Svar: Låter som det luktar läskigt
candie.blogg.se

2014-03-11 @ 16:22:53
johanna

Hur her man i kokos oljan i håret? Värmen man upp den eller smetar man in den som den är i håret? <:

Svar: Den smälter i händerna, supermystiskt :D Så då är det bara att kleta in i håret!
candie.blogg.se

2014-03-11 @ 18:35:22
URL: http://iamyourtumour.tumblr.com
Julia

Hur bra fungerade kokosoljan i håret? Växte det snabbare? :)

Svar: Inte direkt vad jag märkt av, håret har ju växt sen jag började spara ut på men det beror nog mest på tiden som har gått :c
candie.blogg.se

2014-04-22 @ 06:16:18

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: