Hjälp mig förbättra bloggen!

På senaste tiden har jag tappat en del läsare på bloggen, kommentarerna är inte lika många och på några dagar har fler än någonsin slutat följa mig på Bloglovin. Det här ger mig så himla supermycket ångest! Bloggen är en stor del av mig och att folk slutar läsa den tar jag så personligt, jag känner liksom OMGOMG NOO, folk tycker min blogg är dålig och tråkig så de tycker att JAG är dålig och tråkig och världens sämsta människa och alla hatar mig. 
Jag vet att jag varit dålig och kanske fantislös på att blogga senaste tiden eftersom det varit så mycket i skolan. Redan nu är det liiiite lugnare och jag ska verkligen kämpa för att göra bloggen bättre igen.
Om ni vill och orkar skulle jag uppskatta så tokigt mycket om ni ville hjälpa mig att förbättra bloggen. Vad tycker du är bra och vad tycker du är dåligt med den? Vad för typ av inlägg gillar du och vilka tycker du är tråkiga? Vad vill du se mer av i bloggen? Kom superdupergärna med tips, önskemål och konstruktiv kritik.
 
Ni är verkligen världens bästa läsare och jag uppskattar varenda en av er! Vill såklart att det jag bloggar om ska vara så intressant som möjligt för er. LOVE YOU GUYS ♥

Kommentarer
selma

ÄLSKAR din bolgg som den är. Du är jätte pepprande och ger mig inspiration till nya kläder. Jag tycker inte att du behöver ändra dig, fast jag vet ju inte hur mycket du bloggade förr eftersom jag är ny, men det finns alltid något att läsa om när jag klickar in!!

KRAM

Svar: Ååååh du vet inte hur glad jag blir av din kommentar! En miljon tack till dig söta du! Kram <3
candie.blogg.se

2014-05-25 @ 17:53:37
Tuva

Heej! din blogg är såå bra!! skulle tycka att det var kul om du kunde tipsa om dina favorit online affärer:) kramar!!!!

Svar: Aaw så kul att höra, tack så supermycket :D Ska tänka på att tipsa om det <3
candie.blogg.se

2014-05-25 @ 18:02:36
Johanna Englund

Jag tycker också jättemycket om din blogg! Cool stil m.m ! <3 Jag själv älskar också peruker! När man har en dålig hårdag en helg och böver bara sminka sig slänga på en peruk! Nackdelen med peruker är då de blåser hehe,pannluggen blåser åt alla håll.
Kramar! <3

2014-05-25 @ 18:20:57
URL: http://ensnorkfroken.blogspot.com/
Denise

Hej! Du har en grym blogg dock lite glest mellan uppdateringarna men försåtligt om du har mycket plugg ^^
Skulle vilja ha tips på alternativ "budjetkläder", kläder som inte kostar med än 500 typ :)
Vardagliga inlägg är också kul tycker jag, eller om du har pågående projekt :)
Kram!

2014-05-25 @ 18:21:27
URL: http://autaini.com
Anna ⚡

Du är superduktig på att lägga upp outfitbilder, så fortsätt med det! Sen tycker jag att det är superskoj med Ebay-tips och videos (typ vlog), så kanske mer av det?

2014-05-25 @ 18:31:14
URL: http://annamarklunds.blogg.se
Mikaela

Älskar din blogg, tycker den är bra som den är! Mig kommer du inte tappa som läsare än på ett tag i alla fall. :) Men det skulle vara roligt om du kanske kunde göra en videoblogg någon gång typ? Svara på frågor i en video kanske. Bara en tanke! :D

2014-05-25 @ 18:35:33
Elin – styling by Eliin

Åh, jag älskar ju din blogg som den är just nu! Den är så färgglad och peppig, blir alldeles glad. Vet därför inte vad jag saknar eller inte vill läsa om heheh...

2014-05-25 @ 18:47:14
URL: http://stylingbyeliin.blogg.se
Miranda

Kan inte förstå varför folk skulle sluta följa dig. Din blogg är BÄST! Det ända som är lite minus är att jag vill ha mer inlägg, typ 1 inlägg per sekund? :D:D Videobloggar, lite mer personligt, vad du gör om dagarna kanske? Haha Du har helt klart min favoritblogg :)

2014-05-25 @ 18:51:42
URL: http://nattstad.se/Miranda.Ehrnholm
Camilla Norberg

Jag tycker om din blogg och din stil.
Hittintills behöver inte nånting ändras.
Gillar när du kommer med länktips och så :)

2014-05-25 @ 18:54:16
URL: http://epicmecamilla.blogg.se/
Sofia

älskar dina outfits! och typ inlägg med tips om kläder osv! hade varit roligt med typ sminkvideos/hårvideos och sånt :D annars är det bra som det är! <3

2014-05-25 @ 18:55:31
URL: http://sofiasopic.blogg.se
Chibi (ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧

Jag tycker att du borde skriva mer och ha bilder på vad du gör på dagarna, typ i skolan eller vad som helst, om du har picknick med nån eller lunchar eller vad som helst kan du blogga om det också! Förstår om det kanske inte är vad din blogg handlar om men jag skulle iaf tycka att det var kul! ^^

2014-05-25 @ 19:06:40
URL: http://chibimw.blogg.se
behindthecurtains.blogg.se

Hm.. Jag kan verkligen inte komma på något negativt! Jag älskar precis allt (såvitt jag kan komma på) med din blogg! Speciellt förtjust i tips, mode och sådant är jag ju så din blogg är lixom perfekt i mina ögon! :D

2014-05-25 @ 19:12:11
URL: http://behindthecurtains.blogg.se/
Sara

Jag vill läsa mer om ekologisk vegetariska rätter. Gillar läsa om vardagliga äventyr. Vad du har för semester/sommarplaner mm. Tack för en underbar blogg. Kram :)

2014-05-25 @ 19:28:58
Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Jag tycker att det vore kul om du skrev lite mer om ditt liv, åsikter, osv. :) Dessutom känns det just nu som att det finns 3 olika typer av bilder på din blogg:
1. Outfitbilder - som är jättefina men att bara se outfits hela tiden blir lite trist.
2. Inspiration och wanties - även dessa är bra, men det känns som att de tagit över helt.
3. Inköp - Gillar att se vad folk köpt, men du kanske kan variera det mer? Istället för att direkt lägga upp en bild när du klickat hem något så kan du kanske vänta tills du fått det och tagit på det (om det nu är kläder) och sedan ta en bild? Eller iaf variera inköpsbilderna mer än att de bara ligger på platt golv.

Hoppas att du fick lite idéer, jag vet att det kan vara svårt ibland att få blogginspiration (händer mig ofta också), men du har en grym blogg och det kan nog bara gå framåt! :)

2014-05-25 @ 19:34:04
URL: http://cookiecat.blogg.se/
Hanna

Jag vill först säga att jag tycker din blogg är superb!
Det som skulle göra bloggen bättre är:
1. Mer text (lite mer personlig, typ vad du hittar på i skolan, inte bara på vilket mat du lagar)
2. Outfit och styling
3. Gör gääääärna tutorials
4. Jag älskar att få stylingtips till olika sidor men det känns lite som om de tagit över. Fast från eBay är ju alltid mycket uppskattat ;)

Som sagt så är det här bara någon som skulle göra din blogg ännu mer super, för det är redan otroligt bra och håller hög kvalité. Orginell och framförallt välgjort! ^^

2014-05-25 @ 19:40:11
Gäst

Vad synd att det blivit så :( skumt. men jag går alltid in på din blogg 2 ggr om dagen, den är så bra och du är så fin! :) Jag tycker nog att outfit-inlägg är absolut roligast att se på bloggar. Och även dina "vill ha"-inlägg. Och du får väldigt gärna göra videoinlägg, det vore jättekul! :) Och tutorials och vardagssaker som nån annan skrev.

2014-05-25 @ 19:43:58
xxcyberalienxx

Jag följer din blogg fortfarande på bloglovin.
Men det är trist att vissa slutade följa dig. :O

Jag tycker väldigt mycket om din stil, men jag undrar om du kunde tipsa om sidor som man kan beställa med svenska pengar. Min mamma & jag vet liksom inte hur man beställer när det gäller bl.a. dollar.

Jag hittar iallafall mycket snyggt när du visar upp dina outfits, tipsar om kläder m.m. :)

2014-05-25 @ 19:56:38
URL: http://xcyberx.blogg.se/
steffi

jag tycker det du skriver om nu är kul! men skulle inte skadat med mer "personliga" inlägg om vad du gjort i skolan eller något sånt liknande. Annars tycker jag din blogg är felfri och alltid så rolig att läsa :)

2014-05-25 @ 19:57:17
Jennifer

Jag älskar outfitbilder och matinlägg(typ recept oså), även kul med fler videos :) Men annars är din blogg toppen enligt mig!

2014-05-25 @ 20:51:52
URL: http://jjennaa.blogg.se
sofia

jag gillar den som den är ! ^^

2014-05-25 @ 21:10:43
Grodan ^^

Jag tycker riktigt mycket om din blogg! Men bara du gör mer varierade inlägg tror jag att de skulle bli bättre! Vloggar är super kul de med! Nu va de mycket tips på kläder osv vilket jag älskar men de kan bli lite enformigt. Allt och lite till! Personligt, kläder, mat, skor, vloggar, tips, skolan, hiss och diss, djur, musik mm. Din blogg är en av mina favoritbloggar! Älskar den! Kram!

2014-05-25 @ 21:11:06
URL: http://EttLivSomGroda.bloggplatsen.se
nelly

Det är super tråkigt att det ska vara så! jag gillar verkligen din blogg, och det är svårt att komma på något som skulle vara dåligt? det ända som är synd är att det är få uppdateringar ibland, men det är bara förtroligt med skola och allt! hoppas det blir bättre <3

2014-05-25 @ 21:12:19
URL: http://pastelfactorys.blogg.se
Linnea

Jag tycker om ditt sätt att skriva, kanske kunde du börja skriva mer personliga saker och inte bara kläder hela tiden. Dela med dig mer om det som händer i ditt liv :)

2014-05-25 @ 22:40:52
MissMistiry

Jag tycker din blogg är underbar ju!

2014-05-25 @ 23:08:36
URL: http://missmistiry.blogspot.com
Kajsa

Jag tycker det är roligt att du tipsar om olika recept, ansikts masker osv. :) det hade varit roligt om du kan ge tips på musik eller delar med dig mer av musiken som du lyssnar på. Det hade varit roligt om du hade kunnat ge lite makeup/styling/outfit tips :D

2014-05-25 @ 23:26:11
URL: http://kaischa.tumblr.com
Linnea

ÄLSKAR din blogg! Och vad jag gillar mest är dina outfitbilder, din mat och när du skriver lite längre inlägg. Älskar verkligen sättet du skriver på! Sen skulle jag vilja se typ lite sminkturtorials osv :3

2014-05-25 @ 23:27:15
Arne

Störst chans att FÅ en ToDieFor bikini på Falsksanning just nu!

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=35206&beid=2666608

2014-05-26 @ 00:47:15
URL: http://finest.se/falsksanning
Ida

Jag tycker du har en helt fantastisk blogg, dock skulle jag gärna se lite close ups av ditt smink när du visar dagens outfit. :)

2014-05-26 @ 08:28:10
Karin

Jag tycker att din blogg är perfekt som den är. Jag är väldigt dåligt på att kommentera bloggar men jag ska försöka bli bättre på det.

2014-05-26 @ 10:13:58
Jasmine Blumenfeld

Jag tycker om din blogg OCH DIG för att du och din blogg är så unika. Men det känns som att det är för mycket peruker, mat och outfits. Jag gillar kläder men jag är inte den som handlar online utifrån Sverige (har inte råd) så då blir det liksom ointressant på ett sätt för att jag inte kan ta till mig av klädtipsen. Svårt att förklara. Men det som jag skulle vilja se mer utav är mer djupa inlägg om ditt liv, åsikter om saker och ting. Mer bilder från din vardag och lite mer Julia från insidan och inte bara utsidan. Man vill liksom lära känna dig mer och inte bara se kläder :)

2014-05-26 @ 11:01:39
Jasmine Blumenfeld

JUSTE, läste igenom några andra kommentarer och vill också se videos! Videos är ALLTID kul!

2014-05-26 @ 11:05:15
Miss Naily A Fucking Rockstar

Har läst din blogg i snart 2 år och jag tycker bara att den blir bättre och bättre. En grej jag tycker att du borde börja med (när du har tid) är att svara tebax i andras bloggar. Jag skulle bli super glad om jag ser ditt svar i min blogg istället för att få ett mail varje gång du svarat på något jag skrivit till dig. Det kan du vinna lite läsare på:)

Kram

2014-05-26 @ 13:43:07
URL: http://www.missnaily.wordpress.com
Therese Nyberg

Jag tycker det är himla kul med inspirations inlägg, speciellt outfits och styling! Vore kul om du gjorde någon tutorial eller så någon gång. :)

Tycker din blogg är himla bra i övrigt. Lite mer uppdateringar hade varit kul bara men jag kan förstå att du har svårt att hinna med dig med både skola och blogg + socialt liv utanför datorn. :)

2014-05-26 @ 13:52:07
Anonym

älskar varenda inlägg, whats up med alla haha?
tycker förövrigt allra mest om inlägg med dina outfits/grejer du köpt, så gärna fler sånna. keep up the good work! :D

2014-05-26 @ 14:59:02
Anonym

Din blogg är jättebra men det är inte så stor variation, alltså vore kul o läsa mer om andra saker än bara kläder och hår typ.
Det skulle kunna vara kul o läsa om t.ex vad du ska göra i sommar, hur det går i skolan, vad du hittar på på fritiden osv osv :)

2014-05-26 @ 16:57:48
-

Din vardag, man ser inte så mycket av den.

2014-05-26 @ 17:00:48
Emelie

Har inte följt din blogg så länge men är det något jag skulle vilja se mer av så är det videobloggar! Blir mer personligt så :) du kanske kan ha en frågestund och sedan svara i en video? :)

2014-05-27 @ 21:19:04
Ida

Jag gillar dina matinlägg :3 och ha gärna frågestund!

2014-06-03 @ 16:19:12
Isabella

Jag älskar dina outfitbilder :) du får gärna visa mer av det och exempelvis plagg från din garderob du gillar extra mycket, favorit smink osv.

2016-03-26 @ 19:39:18

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: