Naked face and hairtalk


Såhär springer jag för det mesta omkring i världen. Eller hemma och när jag ska till Ica iaf. Utan smink och löshår ser jag ut som en liten liten pojke.

Här syns tyyyp hur långt mitt riktiga hår är nu för tiden också. Jag var finurlig och mätte min utväxt innan jag förintade den med blondering. Den hade blivit 7,5 cm på 7 månader. Vilket betyder att det växte 1.07 cm i månaden. Som är helt standard och vanligt. Vilket alltså betyder att mitt hår inte alls växte fortare trots all ricin- och kokosolja och hårtabletter. Dock mår mina naglar för en gångs skull helt bäst i världen och växer som ogräs. Och det är trevligt för det är en ovanlig upplevelse i mitt liv. Mitt hår fortsätter dock att gå av hela tiden. MENFUCKITOSV. Blond > Långt hår. 

Kommentarer
J o j z y ♛

OMG vad vaaacker du är!

Svar: Inte dååå, men tack så mycket snälla du <3
candie.blogg.se

2014-05-31 @ 16:44:09
URL: http://jojz.blogg.se/
Sara

Tycker du är jättefin utan smink. Vad använder du för maskara? Kram

Svar: Tack söta! Brukar växla mellan alla de där knubbiga i olika färger från Maybelline. Kram <3
candie.blogg.se

2014-05-31 @ 16:46:02
Daniella 🌙

jättesöt jU?:*

2014-05-31 @ 16:47:45
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Angie

Om du vill att håret ska växa och bli starkare så får du helt enkelt leva med ponytail i ett par månader, DÅ växer håret som ogräs. Skulle även rekommendera att du införskaffar dig "aussie"s hårinpackning, den bästa som finns på marknaden! Och glöm inte att toppa håret var 6:e vecka, behövs bara längst ner i topparna och vóila, snart är du kusin It! Puss

Svar: Jaa, jag använde ju bara peruker i ca ett halvår utan att fixa mitt egna alls. Håret växte lite men det mår inte speciellt mycket bättre, även om jag toppade det då och då :c Hört hör mycket bra om Aussie så ska kolla upp inpackningen , tack för tipset :)
candie.blogg.se

2014-05-31 @ 17:05:16
linn

annorlunda att se dig utan smink, men så himla fin utan också!

2014-05-31 @ 18:56:51
Jennifer

Du är verkligen sjukt fin utan smink! Borde vara osminkad oftare :)<3

2014-05-31 @ 19:54:41
URL: http://jjennaa.blogg.se
Karolina

Det väldigt ovant att se dig så men du är vacker utan smink också :D

2014-05-31 @ 19:59:05
URL: http://dragonunicornmaster.tumblr.com
♦ • . josefine - skönhetsblogg

jättefin verkligen! gillar dina ögon utan lösfransar måste jag säga:D

2014-05-31 @ 20:46:53
URL: http://josya.blogg.se
Grodan ^^

Åh vad fin du är utan smink! Med smink också. Fin jämt.

Svar: Aaaw tack söta du! <3
candie.blogg.se

2014-05-31 @ 21:14:20
URL: http://ettlivsomgroda.bloggplatsen.se
MissMistiry

Du är jättefin utan smink! Jag kan säga är att det bästa vore om du klippte av det som är skadat. Vet att man gärna inte gör det men det är värt det i slutet. Det där med att klippa det var 6 vecka är bara om du vill ha kvar den lägnd du har. Gick på det i många år men nej mitt hår växte inte längre. Utan stannade på den längden. Det finns inget som fixar kluvna toppar tyvärr. Mitt hår växte när jag började sluta tvätta håret nu kan jag gå två veckor och det ser nästan nytvättat ut. Håret behöver det fettet helt enkelt.

Detta gjorde jag sen kanske ett år tillbaka. Jag har silvrigt blekt hår. Nu klipper jag mig själv kanske 2 - 3 gånger på ett år. När en frisör kammar ditt hår när det är blött så dras det av. Man ska inte borta håret blött! Det är som skörast då.

Så klipp av allt som är trasigt! Sen är det bara att låta det växa :)

Svar: Tack söta! Jo egentligen borde jag ju det men det känns som hela håret kommer behöva ryka då haha :c
candie.blogg.se

2014-05-31 @ 21:58:05
URL: http://missmistiry.blogspot.com
nelly

tycker du är jätte fin :D

2014-05-31 @ 22:13:15
URL: http://pastelfactorys.blogg.se
Therese

VAD VACKER DU ÄR, KVINNA
bli min bästa vän, hihu

2014-05-31 @ 23:13:58
URL: http://nattstad.se/ttheresebjorkman
Linda N

Du är JÄTTEFIN utan smink! även fin med smink :3

håret dör ju tyvärr oavsett vad för färg eller blekning ( - typ directions, manic panic o sånt)
och så pass mörk utväxt som du hade o har det så vitt är det inte konstigt att håret går sönder, för att du färgat och blekt håret gång på gång. Hade du ist valt att ha mörkare naturligt hår, hade det nog hållt sig bättre. (tänk även på att topparna har ju hållt i ett bra antal år, ca 4år!)

Men alla tabletter etc. hjälper ju det nyväxta och fräscha håret att bli mycket starkare och hälsosammare (lol heter det så när man snackar hår ? xd)

Men du är fin som du är nu, som du var då och som du blir i framtiden.

Älskar din blogg, puss!

Svar: Ååååh tusen tack sina du! Vad glad jag blir <3 Jo precis, får ju skylla mig själv lite eftersom jag envisas med att bleka sönder håret, haha ^^
candie.blogg.se

2014-05-31 @ 23:42:22
E

Åh vad du är vacker!

2014-06-01 @ 08:57:35
Johanna

Ricinolja och kokosolja gör inte så att håret växer snabbare, det hjälper till med att lägga ett "skyddande lager" på håret som en liten hinna. Många tror att det växer snabbare men egentligen förhindrar det hindrar kluvna toppar (vilket är asbra)! Men jag skulle rekommendera att du använder kokosolja för att vårda din hårbotten och skydda tina toppar och produkter med inga silikoner/sulfater eller parabener för de gör så att håret ruttnar inifrån.

Men jag kan tipsa om att använda https://www.lush.se/shop/product/product/path/147_149/id/38/h%C3%A5r-schampo-new- även fast om den innehåller sulfater så är den helt underbar om man vill få håret att växa!

Svar: Tack så mycket för tipsen! :)
candie.blogg.se

2014-06-01 @ 10:05:20
URL: http://iamyourtumour.tumblr.com
Sanna

Men kvinna vad vacker du är utan smink och löshår och allt det där!

Svar: Tack snälla du! <3
candie.blogg.se

2014-06-01 @ 11:24:45
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se/
Anonym

Du är jättefin utan smink!!!!

2014-06-01 @ 11:45:16
Cindy

MEN OMG VAD SÖT DU ÄR!! DIABETES

Svar: HAHAH TOOOKIS. TACK <3
candie.blogg.se

2014-06-01 @ 13:14:33
johanna

Sååå fin osminkad!!^^

2014-06-01 @ 16:58:29
URL: http://jojiiz.blogg.se
Mammi

Du är så vacker utan spackel....!

Svar: Hihihi taaack mami <3
candie.blogg.se

2014-06-01 @ 17:16:01
H.

Tycker snarare att du ser superflickig ut, du är jättefin <3

Vi vegetarianer/veganer får väldigt lätt järnbrist, jag märkte själv när jag fick järntabletter på recept mot anemi att även mitt hår vart tusen gånger friskare. Det växer inte snabbare men det blir starkt och fint! :) Det gäller dock att läsa innehållsförteckningarna noga, många järntabletter/kosttillskott med järn innehåller grisblod...

Svar: Tack så jättemycket <3 Åh tack för tipset, och ska tänka på att kolla ingredienserna! ;o
candie.blogg.se

2014-06-01 @ 20:26:01
Amelie Falk♥

Åh vad fin du är utan smink! ♥ (Med också såklaaart)

Svar: Tack snälla du!
candie.blogg.se

2014-06-01 @ 22:57:20
Mia

Men WOW typ snyggare utan smink ju! Lite avis man blev nu x)

2014-06-03 @ 12:29:29
Alexandra

OMG! Du borde gå runt utan smink oftare :o <3

Svar: Jag går utan smink jätteofta ;D Tar bara inte så många bilder så hohooh
candie.blogg.se

2014-06-03 @ 16:43:18
Matilda

Du är jättefin! ^^

2014-06-03 @ 19:59:06
URL: http://blackwedding.blogg.se
C

Du kommer antagligen svimma när du läser mitt förslag, men fundera på det iaf!
Jag föreslår helt enkelt att du rakar av dig håret så att det bara är stubb kvar. Vet att du tänker "ALDRIG" men det kommer rädda ditt hår tror jag:) Du bär ju ändå peruk och det blir mindre varmt under peruken så här i sommar och håret blir glatt och fint!:D

Svar: Jag har faktiskt tänkt på det haha, men skulle aldrig göra det ^^ Just nu använder jag inte peruker heller utan har löshår, för det är det jag trivs bäst i :c
candie.blogg.se

2014-06-07 @ 16:23:03
jennifer

WOW du är inte dåligt vacker hörru

Svar: Men aw tack snälla! <3
candie.blogg.se

2014-06-09 @ 20:54:25
Isabelle

du är skitsöth juh :)

2014-06-12 @ 19:13:20
Isabelle

Nej vad söt orkar inte:O

2014-06-18 @ 18:46:22
URL: http://nattstad.se/isabelless

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: