New Extensions

 
Jag har äääntligen köpt nytt löshår. Den hår gången handlade jag från Cliphair.co.uk. Håret är 60 cm långt och i färgen #60. Mjuuukt och leeent som en kaninbebis. Vill bara klappa på det för evigt. Så än så länge är jag supernöjd med det! HÄR är länken till det.
Jag har förresten blekt min utväxt nu, men bara en gång so far så jag ser helt vild ut. Utväxten är orangegul och resten av håret, som var urtvättat lila innan, blev turkost. HUR KUNDE DET BLI TURKOST? Magi och kemi och mysterium. 

Kommentarer
Sofia

mitt blir också alltid blått :(( kanske för att jag har lila innan men ändå haha

Svar: Haha va knäppt :( har inte varit med om det innan, det blev verkligen helt grönblått :o
candie.blogg.se

2014-05-17 @ 18:42:17
URL: http://sofiasopic.blogg.se
Johanna

Har en fråga, du som ofta handlar på sheinside hur tycker du storlekarna är? Jag är galet sugen på att köpa en massa awesome leggings och när de står skrivet i one size så blir jag osäker, tänkte om du hade någon koll^^

Svar: Onesize storlekarna brukar ungefär vara som storlek Small. Nästan alltid så står måtten på plaggen så kolla dem för att se hur de kommer passa :)
candie.blogg.se

2014-05-17 @ 18:58:39
URL: http://jojiiz.blogg.se
p

Det ser jättefint ut :) Hur var frakten och var det någon tull på den sidan?

Svar: Gratis frakt och från Storbritannien är det aldrig tull :)
candie.blogg.se

2014-05-17 @ 19:47:21
Elaine - en hopplös fotografe

Spännande! :) Ska bli kul o få se hur det ser ut i håret sen :) Sätter du fast clips själv?

Svar: Wiih :D Yes, jag syr fast dem själv. Vill bestämma storleken på tränsbitarna själv istället för att köpa färdiga clip on set :)
candie.blogg.se

2014-05-17 @ 22:23:02
URL: http://capricore.blogg.se
Annie

Hur mycket kostade de?:D

Svar: 600 ungefär :)
candie.blogg.se

2014-05-17 @ 23:31:03
Bella

ÅÅH, alltså jag har letat efter löshår till bra pris så länge, och du fann. TACK så mycket <33 Min dag är gjord, hahah. Är löshåret tunt/tjockt? Räcker det till en hel hårförlängning?

Svar: Samma hääär ju! Jag tycker tyvärr att det behövs två paket, men det tycker jag med dem flesta löshår jag köpt ändå haha ^^
candie.blogg.se

2014-05-18 @ 09:53:19
Julia Müller-Sandvik

Det verkar ju så himla fint, jag längtar tills mitt hår växer ut :D

2014-05-18 @ 11:37:59
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Ida | the sky under the sea

Mitt hår blev ljusgrönt då jag blekte mitt lila. Fast jag tyckte det blev coolt och sparade det så :)

Svar: Haha så knasigt att det blir blått! Men kul att det blev bra ändå :D
candie.blogg.se

2014-05-18 @ 12:47:21
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se
Anonym

Håret blir åt det turkosa dvs blågröna hållet för jag misstänker att det lila har blåa undertoner. Likadant om du lägger en ljusare blå färg på gult hår - GRÖÖÖNT! Man ska verkligen ha en vit bas för att det ska bli förväntat resultat och när man vill få bort det ska man tvätta ur håret med tex head and shoulders i en vecka eller två och sen bleka med vit blekning. Jag tycker att det funkar bäst :)

Svar: Ja så var det nog, men som tur var försvann det efter ett par tvättar, men blev lite rädd där ett tag :D
candie.blogg.se

2014-06-26 @ 18:46:31

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: