Crisis

Kimono: Sheinside | Linne: Black Moon Lilith | Shorts: Bad Vibes | Skor: UNIF Hellbounds
 
Egentligen är den här outfiten inte alls representativ för mig just nu, har helt avsagt min kärlek för kimonos med fransar OCH för shorts så ser liksom aldrig ut såhär på riktigt. Dessutom tycker jag helt enkelt inte att outfiten blev lyckad. Men måste verkligen visa upp kimonon som Sheinside så snällt skickade till mig för superlänge sen.
Så himla knäpp, ena dagen gillar jag något jättemycket och nästa tål jag det nästan inte. Därför är min garderob så splittrad och jag går alltid  runt och hatar 90% av allt jag äger och kräks på hur min stil såg ut för 6 månader sen. INTE LÄTT DET HÄR MED ATT ALDRIG KUNNA BESTÄMMA SIG FÖR VEM MAN VILL VARA, YOU FEEL ME?

Kommentarer
Daniella

Jag är lite sådär också, eller egentligen mycket haha. Men du är jättefin! Kanske du inte tycker att outfiten är din "stil" men den är fin :)

Svar: Åh tack snälla du :)
candie.blogg.se

2014-09-11 @ 16:51:55
URL: http://daniellamaraui.devote.se
Blubb Svensson

Är likadan, växlar helt i stil från dag till dag. Dock min kärlek för kimonos med fransar finns kvar. Fin outfit som passar dig super även om du kanske inte gillar det så mycket. Du är supersnygg verkligen. MVH Avis. :D

Svar: Haha vi har det inte lätt! Aaw söta du, vad snällt skrivet! <3
candie.blogg.se

2014-09-11 @ 17:15:07
URL: http://www.nattstad.se/blubbandzombie
Jenny Sandqvist

Jag är precis likadan. Jag ändrar alltid på mitt hår och min stil. Kan aldrig bestämma mig. Just nu tycker jag inte något är snyggt. Färgade håret blått för någon veckan sedan och är redan trött på det..

Svar: Haha det är hopplöst, blir liksom aldrig nöjd och kommer alltid på massa nya idéer som en vill testa på en gång!
candie.blogg.se

2014-09-11 @ 17:22:16
URL: http://ca0wl.tumblr.com
Dovah

är schizofren verkligen det rätta begreppet för att beskriva din garderob?

Svar: Jag menade absolut inget illa när jag skrev så utan tänkte mig bara inte för hur jag formulerade mig. Men det är såklart inte rätt begrepp för att beskriva min garderob och vill absolut inte kränka någon så ändrar det.
candie.blogg.se

2014-09-11 @ 17:43:29
Anna ⚡

Jag är också så, kan aldrig bestämma mig för en "stil". Växlar mellan några typ, hehe.
Du är asfin btw!

Svar: Det är ofta bara kul, att klä sig efter hur man känner sig :D Men det jobbiga blir ju när man tröttnar på de gamla "stilarna" man köpt upp sig på eller känner sig i superstort behov av förändring och massa nytt. Ååååh first world problems! Och tack så jättemycket finis <3
candie.blogg.se

2014-09-11 @ 18:34:13
URL: http://annamarklunds.blogg.se
Anneli

Hahaha jag är likadan!Men du är alltid fiiiin!:D

Svar: Välkommen till vår klubb :D Taaack sööööta!
candie.blogg.se

2014-09-11 @ 18:48:10
URL: http://Anneliih.blogg.se
Karin

I feel you men jag hatar aldrig mina kläder, bara ibland när dom är onda och inte vill som jag vill..

2014-09-11 @ 19:20:16
Lilly

Jag har exakt samma problem känner jag.

2014-09-11 @ 21:18:35
URL: http://saxros.se
MissMistiry

Lider av samma åkomma.. Men jag faller tillbaka ofta så därför tar det inte lång tid tills jag älskar det igen. Tyckte outfiten var fin så om du är trött på den kan jag ta över den. Hehe..

Svar: Skönt att du gör det iaf! Så kommer kläderna till användning igen :) Thaank you! TAKE IT :D
candie.blogg.se

2014-09-11 @ 21:32:08
URL: http://missmistiry.blogspot.com
Daniella 🌙

jag kan inte heller bestämma mig så min garderob är snarare tom pga köper aldrig någonting :(

Svar: Men det är ju ändå bra, din plånbok och världen tackar dig haha!
candie.blogg.se

2014-09-12 @ 09:37:45
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Julia

Lite ironiskt när det hänger en kimono med fransar i bakgrunden ahah :) Har dock exakt samma problem. Kan köpa en tröja och sedan hata den en vecka senare.

Svar: Haha hann samla på mig några :( Helt hopplöst ju!
candie.blogg.se

2014-09-12 @ 21:39:11
Linda

Jag lider med dig, jag ser att andra har skrivit det också men ändrar stil och smak hela tiden, och så efter ett tag (när jag redan rensat ut alla gamla kläder) så inser jag att jag fortfarande tycker om dem.. :/

Svar: Aaw haha ja, det är ju också helt jobbigt :( VAD GÖR MAN DÅ LIKSOM?
candie.blogg.se

2014-09-13 @ 23:41:30
Chibi (ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧

Jag är också så men när jag börjar gilla nått nytt förtränger jag det hahaha. Det blir så dyrt att köpa nya kläder hela tiden

Svar: Haha jaa, det är nog så man måste göra ^^
candie.blogg.se

2014-09-14 @ 18:03:29
URL: http://chibihimeko.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: