Matbloggstips: Oh My Veggies

 
Under mina många år på denna planet har jag bland annat hunnit med att samla på mig en imponerande hög favoritmarkerade matbloggar med veganska och vegetariska recept. Så idag tänkte jag dela med mig av en av dem till er! Gjorde som man ju alltid gör när man väljer saker -  går efter de som har finast bilder och vinnaren blev bloggen Oh My Veggies. Har absolut ingen aning om recepten faktiskt är bra, för har när jag tänker efter inte testat ett enda av alla de jag har letat fram. Men jag brukar sätta mig ibland. Bläddra hungrigt mellan bilderna. Med Icas lasagne i micron. Och komma fram till att jag borde anställa en butler.

Kommentarer
Kalk

Yeees, ända sedan jag blev vegetarian har jag ätit samma fem måltider hemma för att jag är för lat för att vara kreativ, nu kan jag ta någon annans recept och få god mat! YES EXCITED!

Svar: Haha men samma här! Önskar man hade inspiration och ork och skills att laga världens måltider varje dag ju!
candie.blogg.se

2014-09-22 @ 21:43:57
URL: http://www.kalk.blogg.se
Blubb Svensson

Oh va gott allt såg ut.. dock är jag för lat när jag lagar mat. :/

Svar: Haha är precis likadan :(
candie.blogg.se

2014-09-22 @ 21:55:40
URL: http://www.nattstad.se/blubbandzombie
Chibi (ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧

Har typ blivit vegan men det är bara min syrra som lagar maten.... försökte göra några fyllda paprikor men det blev vääääldigt random hahaha är så okreativ, borde läsa den där bloggen.

Svar: Haha, det är bara att läsa på och öva. TIllslut kanske vi står där som världens mästerkockar! :D
candie.blogg.se

2014-09-23 @ 22:26:23
URL: http://chibihimeko.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: