Social Psychology

 
Tog en paus i pluggandet för att ta en bild på när jag låtsas plugga. You see, imorgon har jag mitt livs näst sista Örebrotenta EVUR. Den är i socialpsykologi och det är helt spännande och roligt så för en gångs skull är det kul att sitta och plugga. Betyder det här att jag har pluggat tillräckligt? SÅKLART DET INTE GÖR. #nolldisciplin #sämstivärlden
Sen undrar vi alla kanske vad den sista bilden har med någonting att göra. Spoiler: Ville visa upp mina supermysiga mjukisbyxor från Romwe. Fick mest med en hårgardin och skrynklig tröja. #masterphotographer #hashtagmissbrukare

Kommentarer
Martina

Så skönt att snart vara färdig, lycka till imorgon!

Svar: Tack snälla! <3
candie.blogg.se

2015-04-28 @ 16:33:20
URL: http://nouw.com/martinalindqvist
Twiggy Lundberg

Såg väldigt mysiga ut, och lycka till imorgon! :)

Svar: Tack så mycket!
candie.blogg.se

2015-04-28 @ 19:20:27
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Linda

Hej, vill du berätta var din tröja kommer ifrån? Den är jättefin!
Kram

2015-05-04 @ 20:44:14

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: