That Feeling You Feel

Kavaj: Romwe | Linne: UNIF | Skor: UNIF | Flowercrown: Cubus | Shorts: Sheinside

Ni vet ibland när en bild bara känns fel och man undrar varför man ens visar den för världen? Dubbla den känslan så har vi min relation till pixlarna ovanför. Den kan bero på de awkwarda poserna med min jätteljusstake som inte ens står där i vanliga fall, hela mig, eller det faktum att Photoshop stängdes av två gånger när jag redigerade bilderna och att det förmodligen var universum som försökte få mig att inse att det här var en väldigt dålig idé. BUT SCREW YOU, UNIVERSE. 

Kommentarer
Miranda

Fina bilder tycker jag! Muhaha :3

Svar: Tack snälla! Känns bra att höra hohoho
candie.blogg.se

2015-04-22 @ 17:19:44
URL: http://nouw.com/Miranda.Ehrnholm

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: