Beauty Cravings

 
Lista på sånt jag behöver men egentligen inte behöver men hallå, let's be real here, jag ändå verkligen behöver: 

1. Anastasia Eyebrow Pomade. Är enligt halva världen ungefär den bästa produkten som existerar för att få sina eyebrows 100% on fleeeek.
2. Smashbox Step-by-Step Contour Stick Trio. Tre krämiga makeup-sticks för contouring och highlighting. Har insett att mitt ansikte är alldeles för torrt/mina borstar alldeles för dåliga för mitt Anastasia contour kit i puderform pga omöjligt att blenda det snyggt. Mitt ansikte behöver ett contourkit i creme-form. Och pennform. Det verkar roligt.
3. Beautyblender. En makeupsvamp. För 200 kronor. Ska vara hemligheten bakom en helt flawless bas. 

Sen behöver jag också ungefär 110 nya sminkborstar. MEN DET ÄR EN ANNAN HISTORIA. 

Använder du någon av dessa produkter? Har du några makeup must haves från high end-märken?

Kommentarer
Mie Evnice

Ett tips är att köpa Real Techniques "beauty blender" istället! Billigare och bättre enligt mig! :)

Svar: Åh okej, tack för tipset! Har funderat lite på den med, men då låter den ju bättre :D
candie.blogg.se

2015-08-04 @ 20:35:53
URL: http://mieevnice.blo.gg/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Använder inget av det men har varit lite inne på att köpa en beautyblender :o

2015-08-04 @ 20:51:53
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Martina

Åh jag vill så gärna ha typ alla ögonbrynsprodukter från Anastasia, de är verkligen to die for!

Svar: FÖRSTÅR DIIIG
candie.blogg.se

2015-08-04 @ 21:05:40
URL: http://nouw.com/martinalindqvist
Linn

Använder dipbrow pomaden från Anastasia & ja, den är typ så bra som alla säger + att den är så dryg, så den räcker läänge.

Svar: Ååååh, herregud vad jag vill ha den, alla säger att den är så bra ju!
candie.blogg.se

2015-08-04 @ 21:47:23
Emilia

Köpte en beautyblender, verkar inte funka alls för mig för det blir inte alls helt flawless och fab som alla i världen verkar tycka ):

2015-08-04 @ 22:02:49
Elina

Anastasia dipbrow pomade är bäst! Och den bästa concealern är NARS creamy concealer i färgen chantilly, den är verkligen jätteljus! Inte tillräckligt ljus för highlight då jag är så blek. Men aldrig sett en så ljus concealer!

2015-08-05 @ 15:22:13
Ello Pello

Vart köper du dina sminkborstar?:)

Svar: Använder borstar från elf. Även om de är helt okej till mycket så skulle jag vilja ha några mer professionella :)
candie.blogg.se

2015-08-05 @ 15:57:57
URL: http://captainsugarsoul.blogg.se/
Anonym

Tips ist för en beautyblender är kicks platta makeup svamp, den är rosa och kostar 39 kronor. Om den används fuktad (som svampar ska göra) är den bättre än beautyblender. Lättare att tvätta och mycket billigare/lättare att få tag på! Viola aka killercolours svär vid den också.

2015-08-05 @ 20:03:32
Ammanda

Du borde kolla på MissNosebleed senaste video, hon pratar om just detta med att bleka tänderna! :D

2015-08-06 @ 16:35:33
Annie Maria

Jag har ganska glesa ögonbryn och Anastasia dipbrow pomade funkar bra för mig! Jag tycker den är enkel att använda, vilket är bra då jag aldrig gör någon avancerad sminkning för har inte tålamod till det :)

Svar: Åh, men det låter ju hur bra som helst!
candie.blogg.se

2015-08-07 @ 10:01:22
URL: http://theradiodays.blogg.se
Nellie

Beautyblendern finns för 143 på cocopanda! :)

Svar: Såg den där med! SKA JAG?
candie.blogg.se

2015-08-07 @ 20:58:14
Nellie

Klart du ska!! Beställde den igår eftersom jag bara måste prova den, do it!

Svar: NU ÄR DEN MIIIIIIN hihihohoho
candie.blogg.se

2015-08-08 @ 17:10:09
Sarah

Ååååh! :D Använder den första, dipbrowen och den är så sjukt BRA! Är helt förälskad i den.

Svar: Åh va kul att höra, beställde hem den här om dagen hohohoho :D
candie.blogg.se

2015-08-14 @ 17:44:31
URL: http://nouw.com/sarahj

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: