Makeup Geek Delivery

 
Nu har mina fyra nya skuggor och Z-palette från Makeup Geek dykt upp i min brevlåda och jag är lycklig och mina ögonlock ännu lyckligare. De fyra nya är Chickadee, Créme Brulee, Flame Thrower och Mocha. Passade på att fota dem tillsammans med resten av mina MUG-skuggor för det kändes som en trevlig idé och så. En vacker dag ska jag swatcha dem för er. Sen. I framtiden. Kanske när jag samlat på mig några fler. Höh.

Flame Thrower är en av deras lite dyrare Foiled Eyeshadows och kan nog vara the most beautiful eyeshadow EVUR. Så opaque och pigmenterad att jag tror den är gjord av magi och enhörningar. Créme Brulee däremot förvirrade mig pga såg den inte ens på min hand när jag swatchade den. LITERALLY THE SAME COLOR AS MY SKIN. Mocha och Chickadee har jag inte undersökt tillräckligt för att uttala mig om men SO FAR SO GOOD I GUESS. 

Kommentarer
TheGoreQueen

Creme brulee är en skugga som används för att lättare få en bättre sotning när man blending färgerna tillsammans. Den är gjort för det ^^

Smink tok här höhö

Svar: Absolut, det är en transition color men för mig känns den lite onödig om den inte märks av alls :) Men den var bättre på ögonlocken (där den ju ska vara, heh) än på handen där jag först swatchade för där syntes den överhuvudtaget inte.
candie.blogg.se

2015-08-14 @ 00:50:51
URL: http://missmistiry.blogspot.com
Martina

Åh så himla snygga färger!

2015-08-15 @ 14:34:42
URL: http://nouw.com/martinalindqvist
Anonym

Varför låtet alla färger så gott? Okej förutom typ flame thrower, men allting låter som något jag vill ha!
Förresten, hur förvaras skuggorna? Kan tänka mig att man inte kan göra så mycket mer än att låta de ligga där?

2015-08-16 @ 23:19:56
Ida | the sky under the sea

Så fina! Vill också ha MUG-skuggor :D

2015-08-17 @ 07:41:42
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: