Plus White

 
Har helt jättelänge varit obsessed av vita tänder. Ser inte ansikten när jag tittar på folk. Ser bara tänder. (Eventuell överdrift) Och ingen får se mina tänder cuz they NOT WHITE ENOUGH. Egentligen lite sorgligt men så är jag ju lite sorglig rent allmänt så det får en ta liksom. However, som den sanna internetdetektiv jag är har jag luskat reda på den ultimata tandblekningen att använda hemma - Plus White 5 minute speed whitening gel. Har varit ett sant äventyr att få tag i skiten men nu är den miiiin och ska testas. Så fort mina munskenor dyker upp i brevlådan. Ingen vet hur länge det dröjer. Låt mig återkomma.
 
Har du provat någon tandblekning?

Kommentarer
caroline

kan du länka munskenorna oxå? är inte säker på vad man ska ha haha.. du får gärna skriva rewiew på den sedan oxå för den var väldigt billig vilket jag aldrig någonsin sett

Svar: Sök bara på tex "mouth guard teeth whitening" så kommer det upp massa. Jaaa den har superbra pris och ska ändå vara en av de bästa tandblekningarna
candie.blogg.se

2015-08-06 @ 06:45:13
Daniella

Asså jag vill verkligen prova, men vågar inte haha :p

2015-08-06 @ 12:39:24
URL: http://pinkpower.webblogg.se
Martina

Åh så spännande! Har själv bara använt blekande tandkräm några få gånger men skulle verkligen vilja bleka mina tänder!

Svar: Samma här, så ska bli superspännande att testa :D
candie.blogg.se

2015-08-06 @ 17:39:45
URL: http://nouw.com/martinalindqvist
Erika

Jag har aldrig testat men skulle verkligen vilja göra det :)

2015-08-07 @ 10:17:27
URL: http://negativeplace.blogg.se
Ida | the sky under the sea

Skulle verkligen vilja bleka mina tänder, men tycker det känns sjukt läskigt så jag vet inte om jag vågar....

Svar: Aw, varför läskigt? Just den här skulle vara skonsam för emaljen såg jag någonstans, och det är ju alltid trevligt!
candie.blogg.se

2015-08-07 @ 10:18:19
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se
Angelique

Fick någon tandblekning efter att jag hade haft tandställning eftersom limmet som tandställningen sitter fast med gör att tänderna blir gula. Har hållt sig ganska bra, och det var ca 1-1,5 år sen jag fick av den!

Svar: Åååh, vad var det för någon? :D
candie.blogg.se

2015-08-09 @ 02:23:06
Anna Munkhammar

Intressant, du måste säga hur det fungerar. Ärd et som är så trixigt med ljust hår, tänderna ser gulare ut :-(

Svar: Det ska jag göra! DUMMA HÅR, sluta luras
candie.blogg.se

2015-08-12 @ 11:00:25
URL: http://bodenbynight.se
Anonym

vill jätte jätte gärna ha en review av denna! :D :*

Svar: Du kan få en liten snabb här, haha: Den funkar faktiskt! Men det blir inga jätteskillnader och nu när jag inte använt den på ett tag (och druckit alldeles för mycket cola) så ser mina tänder ut som innan igen. Men bara en underhåller tänderna ordentligt så är den absolut värd att köpa och ger bra resultat :)
candie.blogg.se

2015-11-18 @ 22:38:39

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: