Eyes Lips Face


Mitt ansikte har en nära relation med produkter från elf. Svårt att låta bli ju när det är cruelty free, veganskt, har bra kvalité och ännu bättre pris. TACK FÖR ATT DU FINNS ELF, snällt av dig ändå. Mina favoriter från märket är:

Baked Blush i Pinktastic - En blush som egentligen är en highlighter och får mina kindben att LYYYSA som en discoboll.
High Definition Powder - Transparent puder. Ger en alldeles stilig finish och håller min tjocka mask av foundation och concealer på plats ordentligt. 
Flawless Finish Foundation i Porcelain - Med tanke på priset så ger denna foundation en jättefin bas som håller länge. Dessutom matchar färgen Porcelain pga mirakel jättebra med min hud. LOOKING EXPENSIVE HAS NEVER BEEN THIS CHEAP.
Mineral Infused Mascara - Ger svarta, fylliga och långa fransar som fladdrar i vinden. 

Kommentarer
Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Jag brukade älska E.L.F, men tyvärr har de blåst några av sina kunder och inte levererat alla varor och så vilket gör att jag inte känner mig trygg med att köpa från dem längre. En tjej hade bara fått tre av de nio produkter hon betalat för, och hon fick ingen refund eller förklaring. Så himla synd, för det är ett bra märke annars. :(

Svar: Men oj va, det verkar ju himla oseriöst. Tycker i ju för sig det är konstigt att deras svenska hemsida varit nere så länge också. Har beställt mitt elf-smink från Lyko och det har inte varit några problem i alla fall :)
candie.blogg.se

2015-12-11 @ 16:00:30
URL: http://cookiecat.blogg.se/
Daniella 🌙

Har beställt smink från elf varje gång mitt gamla tagit slut i två år och aldrig haft problem. Gratis frakt till Sverige med om man köper för över £25 så typ 300 kr!

2015-12-11 @ 20:03:00
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: