Black Clothes

 
Min hjärna har inte varit funktionsduglig på hela dagen pga trötthet efter att suttit uppe hela natten och tittat på The Oscars. Eftersom jag råkade ha en föreläsning på förmiddagen sen så tvingade jag mig själv att inte passa på att sova någon ensam liten timme utan istället hålla mig vaken fram till halv ett. The force is strong with this one. 
När UPS sen ringde på och hade presenter till mig från min sponsor Sheinside vid tretiden var jag helt osäker på vilken dag och år och universum jag vaknat upp i. Det visade sig vara ett universum fullt av svarta kläder. Där kunde jag vara tyckte jag. Länkar: Jacka, Väst, Shorts

Kommentarer
linn

galet snygg jacka!!
händer det att man måste betala tull när man beställer från sheinside? :O

Svar: Taaack! När det är tullfritt :)
candie.blogg.se

2015-02-23 @ 22:31:09
Sofié Leifsdotter

Drömsponsorn ju!

2015-02-24 @ 08:29:50
URL: http://sexboozeandpopcorn.blogg.se
Twiggy Lundberg

Jackan var verkligen galet snygg! Den vill jag ha :D

2015-02-24 @ 12:44:04
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: