Oatly & Alpro

 
Idag när jag handlade var jag sugen på något sött och dyrt och jättegott. Kände mig lite lagom äventyrlig och provade några av de smaksatta växtbaserade mejeriprodukter (KAN MAN SÄGA SÅ?) som jag inte smakat än. Sojachokladdrycken var det bästa som hänt i mitt liv, blåbärssoygurten var också helt jättebra men lite för söt. Oatlys Äpple Päron gjorde mig förvirrad. VAR DET JUICE, ELLER SLASK ELLER LÅTSASMJÖLK? Jag vet ju verkligen inte. Men ganska god var den så jag nöjer mig med att veta det. Har du smakat någon av de här produkterna?

Kommentarer
Bunny Therése

Chokladsojan är to die for! :D

Svar: Jaaaaa, bästa växtbaserade chokladdrycken jag druckit. Dog lite <3
candie.blogg.se

2015-01-27 @ 21:21:00
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
MissMistiry

Nae dricker sällan mjölk som det är (vegansk då) Föredrar vatten eller cola ^^

Svar: Egentligen är det samma här (COLA ZERO FOR LAJF) Men idag var en sån dag och så himla gott när de är smaksatta :D
candie.blogg.se

2015-01-27 @ 23:15:11
URL: http://missmistiry.blogspot.com
Chibi (ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧

Åh vad kuuul vill testa chokladsoyadrycken!

Svar: DOOO IT, bästa köpet idag 10/10, chokladkärlek, nomnom.
candie.blogg.se

2015-01-27 @ 23:44:21
URL: http://chibihimeko.blogg.se
Emelie

Har inte smakat någon av dem tror jag, måste provas! Tyckte dock att havremjölk var så himla äckligt så har hållt mig till sojamjölk. Men du säger ju att havredrycken är god så då får jag väl helt enkelt lita på dig. :)

Svar: Jag köper inte heller naturell havredryck för precis som dig gillar jag sojadryck mer. Däremot tycker jag smaksatt havredryck kan vara väldigt gott! Den här havredrycken var god, men liksom inte helt fantastisk. Rekommenderar istället deras Apelsin & Mangodryck för den var tokgod! Men kan ju tyvärr inte garantera att du kommer tycka likadant, för alla gillar ju olika saker, hiho!
candie.blogg.se

2015-01-28 @ 00:31:14
Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Har bara provat oatlys chokladdryck som jag gillar, vanlig soyamjölk som jag verkligen inte gillar och oatly vanlig som jag tycker är ok!
Kanske ska prova dessa då :D

2015-01-28 @ 11:09:03
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Positivepastels♡♪

Jag provade chokladdrycken från Oatly hos min veganska kompis för ett tag sedan, och den var JÄTTEGOD?? Jag måste se till att prova soja-chokladdryck också.

Svar: Haha jaaaa, det är supergott :D Och gillade du den kommer du nog tycka minst lika bra om sojachokladdrycken. Omnom.
candie.blogg.se

2015-01-28 @ 16:37:34
URL: http://positivepastels.blogg.se
Jonna

Jag dricker alltid Alpros soyamjölk med vaniljsmak! SÅ GOD. Den med choklad är också mums :3

Svar: LÅTER TOKGOD, känner att jag behöver testa den inom en snar framtid
candie.blogg.se

2015-01-28 @ 20:01:16
URL: http://manicat.blogg.se
Jana

Kan VERKLIGEN rekommendera Alpros soyghurt (mild & creamy) med smak av vanilj. Man typ dreglar för att den är så otroligt god.

Svar: Åh tack för tipset! Måste testa!
candie.blogg.se

2015-01-29 @ 20:04:31
alexandra

Oatlys Chokladdryck är to die for! jag är seriöst beroende av den!!!

Svar: Jaaa, den är supergod verkligen! MEN SOJAN ÄR ÄNNU BÄTTRE HOHOHO :D
candie.blogg.se

2015-02-01 @ 01:15:22
Balklänning

När får man veta vem som vann Zara tävlingen?? *hoppas fortfarande!!!*

Svar: Nu är jag jätteförvirrad, vilken tävling? :c
candie.blogg.se


Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: